Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

Welcome 2011

Di kesempatan ini aku nk ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua blogger2 di Malaysia.. wlupun hari ni dh hari yg ke3 kita di tahun 2011, kira aci la ek? harapan aku smg Tahun 2011 membawa lebih byk kejayaan, kemanisan, kebahagiaan, dan segala ke-ke-ke yg baik2 belaka.. harapan yg baik2 ni jugak utk u all semua..

azam aku di entry NI, nk abiskan sume cite2, pics 2010 yg boleh dishare pada tahun 2010 gak.. tp apa kan daya, aku xdpt nk laksanakan sbb asalnya aku nk setelkan hutang piutang 2010 aku pada last day of 2010 iaitu hari Jumaat, oleh sebab aku cuti hari Khamis ( p dating tgk wayang cite Tron Legacy, recommended, n sgt terbaik, tak rugi tgk, asal nk tgk cite kak limah tp dh abis).. n tidak semena2 Malaysia dpt public holiday pada hari Jumaat, sempena Malaysia menjuari Piala Suzuki AFF (tahniah skuad Harimau Malaya).. i buy 1 leave free 1 leave.. = 2 hari leave + sabtu + ahad = 4 hari leave.. hahaha... So terpaksa la aku tak update blog pada penghujung tahun 2010.. & weekend sah2 la aku tak online.. klu online pun aku online fb je..coz nk menulis blog ni agak leceh. al maklum lah tugas aku di umah sebagai surirumah, bukan PA yg boleh taip laju2 mcm kt ofis bila di rumah..

ok.. back to the tajuk entry.. WELCOME 2011 & GUD BYE 2010.. tinggalkan segala kemasaman di tahun 2010 yg tak perlu dikenang2 lg.. n harapkan kemanisan yg sgt manis je di tahun 2011.. tutup buku baru bukak buku lama.. tukar diari lama ke diari baru (of kos la kan.. tukar diari 2011 pulak)



ok .. babai.. will update byk entry lps ni.. hutang piutang 2010 dan cite2 menarik 2011.. insyaAllah...

No comments: