Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 19, 2011

Irfan di Bercanda di pasiran Pantai Miami

seronok snapping2 gambar anak ni.. smpai beribu2 aku ambik gambar irfan (tipu sgt la beribu tu.. huhu).. gambar diambik semasa picnic weekend lps... So entry hari ni nk tunjuk gambar2 budak tecik ini..

>

>

>

>

>

permata hati aku




haii..nk ke mana tu?? penat papa nk ikut irfan ni..

tak abis2 nk berjalan je keje dia..

ha.. jauh sgt berjalan, dh nk smpai ke port geng lain pulak.. papa irfan kena bawak balik irfan ke port kami.. hehehe


jom layan pics irfan versi duduk pulak setelah penat berjalan









layan versi duet irfan & mama pulak!



layan gambar versi duet irfan & papa

** dilarang meniru aksi papa irfan ye!




Irfan merenung ke laut!! nasib baik renung je.. klu berlari ke laut.. jenuh aku







ha.. ! kan!! nk berlari ke laut ke??


dh penat berdiri & berjalan, time utk minum pulak!!





jgn tak tau, ni versi duduk..ada versi minum berdiri ye!! sila la tgk ye!!



versi minum smbil jalan2 ok!!


oh.. nk duduk pulak.. mcm2 la irfan ni..




ha.. dh duduk pun...


last but not least..

nk tau irfan tgk apa??

>

>

>

>

>

ooo... tgk nelayan..
(yo yo ooo je.. padahal mama irfan yg tgk)

irfan tgk ini

ini

dan ini..

tamat sudah entry weekend lepas..
~daaa~

9 comments:

Shu Shinju said...

budak tecik ni mmg comey tau...gerammm...

Nur Irfan Juezrie said...

hehehee...

NeenaAnuar said...

alololoooo.. geramm betoi tengok si budak bam bamm nie tauuu... next time jumpa mesti nak ngomol2 dia lama sikit! heheheh...

Nur Irfan Juezrie said...

hehehe..tu la..hari tu kita jumpa tak sempat nk ngomo2 kan?? masa sgt la mencemburui kita.. insyaAllah.. nti ada rezeki kita jumpa lg k..

-aNida OtHmaN- said...

dak irfan yg gebusss...lagik pendiam..
dalam diam dia bikin kerja...
hehehehehhe

rindu senyUm dia

Iena said...

pantun 2 kerat utk irfan:

kaki pantas... mulut berdiam...
itulah irfan da bam bam...

Nur Irfan Juezrie said...

nida : hahah.. mmg pun.. klu kt umah diam2.. dia sembunyi brang2.. miyk rambut papa dia, kunci umah, eee.. mmg bikin tension klu cari brg tak jumpa.. ada la dia selit2 kt celah2 mana2..

kak ina : thanks for the pantun.. heheh

MiYOKO TACHIBANA said...

irfan comel giler....

rindu sgt2 kt dia...

Nur Irfan Juezrie said...

titin : mai umah irfan ye.. auntie tin..