Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 15, 2011

Intro @ Kapitan Little India

Renteten dari entry NI & NI, hari ni aku nk abiskan cite hari Sabtu lepas.. memandangkan esok pun dh nk Sabtu, better aku langsaikan cite Sabtu lepas.. hihi.. tak pasal2.. cite 1 hari jadi 2 minggu lak.. hhii..

ok.. sure korang sume dh baca entry2 aku yg lepas kan?? so, sebenarnya hari Sabtu lepas ni.. aku telah bertemu buat kali pertama, together2 dengan Kak InaAcik Cik Kaki, Anida, Titin, Shud, Wina.. sume ni rakan2 blogger yg aku kenal dari blog Kak Neena..

So, dipendekkan cite.. hari rabu cmtu la.. Anida ada roger2 aku tru ym.. katanya Kak Ina Cik Kaki nk turun ke penang hari Sabtu tu.. then, Anida n the gang pun ajak la aku berjimba sama2.. alang2 kami pun tak penah jumpa, y not sekalikan berjumpa dan berjimba dgnn Org jauh (Kak Ina) sekali kan??

Aku?? mmg takde apa2 plan pun sabtu tu.. klu ada plan pun mcm biasa jela.. kuar ke mall je la.. So, aku terus rojer en hubby.. spt biasa en hubby aku tu sentiasa ok je.. So, aku pun confirm la dgn Nida yg aku akan join the gathering.. & we all janji nk jumpa di Kapitan Little India tgh hari Sabtu tu.. memandangkan Kak Ina pun gerak dari KL pg Sabtu tu jugak...

ok la.. lebih kurang tgh hari kul 12 cmtu, aku pun kuar umah.. g tesco dulu nk beli hadiah sket.. oh ya!! lupa lak nk gitau.. Nida mmg ada gitau yg dorang nk buat surprise besday party kt Kak Ina & Wina yg sambut besday dorang bulan 12 lepas.. so aku ok je.. that y aku singgah tesco nk beli hadiah n jugak sket jajan utk meriahkan party tu..

dipendekkan cite, kul 1 cmtu la aku smpai ke Kapitan Little India, masa tu Anida n the gang tak smpai lg.. oh.. utk pengetahuan sume reader, Anida n the gang ni stay kt Tanah besar seberang.. n aku je yg stay dlm Pulau.. So, lebih cpt aku la yg smpai ke Kapitan kan?? tp lg cepat org jauh dari KL smpai ke Kapitan.. caya tak caya dorang drive dari KL hanya 3 jam?? klu tak cy, caya jugak la dh tu realitinya.. heheheh..

sampai kt kapitan je, sembang2 borak la kami.. yela 1st jumpa la katakan.. sementara menunggu Anida n the gang sampai.. dlm stgh jam kemudian Anida n the gang pun sampai.. mmg gamat kapitan tu.. dgn suara2 kami.. dh masing2 pun eksited 1st time jumpa kan.. hehehe.. tp 1st time jumpa pun, mcm dh lama jumpa.. mmg mesra giler kami sume.. alhamdulillah..

makan2, minum2.. sembang2.. last2 ambik gambar la apa lg.. jom layan pics... kita tgk gambar irfan makan dulu ye!! tp bukan mkn briyani claypot tau!!


tadaa!!! ni special nasi briyani irfan.. home made tau!! nasi goreng yg aku tapau dari umah..
FYI, irfan sgt suka mkn nasi goreng..
(sng bela anak klu gini.. heheh)

dialog irfan rekaan mama irfan:
"mama, sedap la nasi goreng mama masak"
(huhu masuk bakul angkat sendiri)

sedap tak terkata la tu..
(sebutir nasi ibarat peluh petani.. hahahaha)

dialog mama irfan yg bukan direka2 :
"makan elok2 ye!! jgn tumpah2.." (tp sure tumpah punyer)

irfan gud boy.. mkn sendiri.. sng mama.. tp jenuh la mama nk menyapu lps irfan mkn..
tp kt kapitan ni mama irfan tak menyapu la.. heheheh

cak!!! npk mata di sebalik sudu

menikmatii.....


jom layan pulak gambar2 fotogedik kami2..

irfan & papa irfan.. spt biasala.. klu pgg selimut busuk, klu kt mulut tu terlekap puting.. tu tandanya dia dh ngantuk.. irfan pg awal pg sbtu tu seolah2 tak sabar nk jumpa auntie2 dia .. heheh..

sempat curi puting dia.. ha. baru la sengih npk gigi tnpa puting..

masing2 tgh borak sakan


gambar beramai2..

ha.. nk tau kami ke mana lepas ni?? (hint dh cite kt 1st enry).. full story tungggguuu yee!!!

6 comments:

shuhadah Zainol said...

pandai irfan makan nasi....comel sgt dia...

korang..pas ni kira berjimba lagi yer..:)

Nur Irfan Juezrie said...

hoyaay!!!! mesti kena berjimba lg.. p water theme park pulak.. mesti besssttt kan??

-anidaothman- said...

irfan GOOD BOY.........makan sndiri..mcm tuhlaa kan...ehehehehhe

adeoiii takleh Lupa laaa memori minGGu lepas...sok jOm uLang lagik nak..hahahahhahaha

Nur Irfan Juezrie said...

huhu.. ulang balik?? nti2 la.. huhu..minggu ni i ada plan lain la..

InaAchik said...

tu la, org KL yg smp dulu...
ishh ishhhh ishhhh... x patot x patot... :)

irfan mmg cute!
senyum pejam2 mata...
cam nak culik wak blk KL jer... hehhehee...

Nur Irfan Juezrie said...

org kl teror.. racing kt highway.. siap drift2 ..tu leh smpai awal. hihi...

cute?? tq..
culik?? jgn!!