Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

Patah Sudah!!!

Apa yang patah?? patah hati?? patah sayap?? ohh..tidak.. nk tau apa yg patah?? jom tgk pic ni..


hehe.. ni adalah sekadar gambar hiasan.. camne la rupanya klu aku pakai spec bentuk ni kan?? oh ya.. lupa nk gitau, utk pengetahuan sume, aku ni rabun.. hehehe.. siang pki contact lens mlm of coz la pki spec.. heheh


citenya gini.. smlm ptg irfan tido agak awal.. dkt2 kul 8 mlm dia dh tido.. time tu aku n irfan je kt umah.. en suami mcm biasala hari rabu, hari badminton mingguan dia.. so, slunya lps maghrib baru en suami sampai rumah.. time en somi sampai umah, irfan dh pun selamat tido..

then ok la.. kul 9 lebih cmtu, irfan bangun.. terus aku bawak masuk bilik n nk tidokan dia balik.. en somi masih kt hall tgk tv.. tetiba2 irfan bangun dgn cergas n aktif bersama kain busuk n upinnya ke hall smbil mulut bising dgn bahasa dia la.. dlm hati aku, " erm..sudah.. pakai tak tido la irfan ni.. segar bugar"..

pstu.. irfan pekena susu sebotol dgn harapan perut kenyang leh la dia tido.. kami bertiga masuk ke bilik.. dlm suasana yg gelap tanpa sebarang lampu.. cuma cahaya lampu koridor, irfan dgn aktifnya bgn sambung main.. waduh!! anak ku syg!!

then.. aku n en somi mls nk lyn irfan setelah penat melayaan irfan seblum tu.. kami pun tido la.. tp tido2 ayam jela.. takde la tido betul2.. tiba2.. bunyi.. "prekkk".. en somi terus tgk..rupanya2 spec aku sudah patah maaa....

nk tgk rupanya camne?? jom..

>

>

>

>

>

>

>

huhu

spec aku ni aku letak kt side table tepi katil mcm biasa la.. tak expect lak dia dok active bermain dlm gelap smpai npk spec aku tu.. huhu.. nk buat camne..takde rezeki..

utk pengetahuan sume reader ni merupakan kali kedua irfan mematahkan spec aku.. sblm ni patah cmtu jugak.. nsb baik patah kt situ yg boleh tukar frame dia je.. klu patah yg melibatkan lens mesti kena buat baru kan?? padahal baru je aku buat spec ni..huhu..sabor jela... nk melayangkan lg la duit aku ptg ni..huhu.

last2 sekali aku tertido.. tak larat nk layan irfan dkt kul 12 tak tido lg.. aku pun tak sure irfan tido kul brp.. nasib baik la irfan jenis tido sendiri.. sbb tido lmbat, habuannya pg ni sgt la liat nk bgn.. hehehe..

6 comments:

MiYOKO SuKi said...

notinye irfan...

takpe2..nnti, mama beli lain spek tu ye..

Nur Irfan Juezrie said...

heheh..tu la tin.. notty tau!! nk kena babap ni!!

-anidaothman- said...

pakai lense laah pas nie mummy....

Nur Irfan Juezrie said...

mmg ju dok pki lens nida.. spec utk mlm la..

Mak Izz said...

macam2 pe'el anakku yang ter'sayang'.

Nur Irfan Juezrie said...

hahahah...