Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 7, 2011

Candid Pictures @ Tesco

Setelah dibelek2 gambar2 dlm pc aku ni, byk lagi rupanya gambar yang belum aku abadikan dalam blog aku ni.. especially gambar2 irfan di tahun 2010. Better aku langsaikan cpt.. sementara tiaada aktiviti yg berlaku di tahun 2011 lg..

So, hari ni or hari esok or hari lusa, meh aku share gambar2 irfan yg belum dishare.. gambar2 di bawah ini adalah gambar candid irfan yang dicandid oleh papa irfan.. sapa lg nk candid kan? aku?? tak kuasa la.. layannnnzzzz!!



nk suruh diam, bg irfan makan ler

upsss!! bergegars!


Tarikh & masa yg berlainan pulak..










last sekali boleh behave lak.. dgn tgn kt belakang n he gave us a sinis smile

1 hari kejadian di medan selera tesco

tunjuk muka boring sbb kena dok dalam baby chair

mula meronta2 (sorry gambar gegar)

memulakan aksi nk bangun

teruskan usaha utk bangun

terus menepuk tgn dan reaksi mulut berkata, "mama, irfan tak mau la dok dlm ni? sempit!! irfan dh besar" (please refer to his mouth n memek muka irfan) hihii..

irfan merajuk lerrr...

whatever you are, mama & papa love u so much dear!!

4 comments:

zoelalisa said...

ololo irfan..cute sgt ;)

Nur Irfan Juezrie said...

tq mama adam.. adam pun cute sgt!!

imluvka said...

hye...salam kenal..

jom joined contest kt blog saya 4 ur son...

http://sukasukimybaby.blogspot.com

Nur Irfan Juezrie said...

hai..salam kenal.. tq for the introduction.. insyaAllah.. nanti saya join ..