Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

teRingat Sama Ini Budak

perhatian ini entry sedih.. aku tgh dok godek2 cd gambar2 lama.. jumpa gambar ni..

>

>

>

>

>

>

ni gambar arwah adik aku.. time ni time aku convocation pada tahun 2006...
sgt sedih bila ingatkan arwah telah pergi buat selama2nya.. mlm td masa aku godek2 laptop adik aku, aku terjumpa gambar masa dia sakit.. lebih kurang 1 minggu sblm arwah meninggalkan kami semua buat selama2nya.. masa tu automatik air mata aku mengalir..

Smg Allah mencucuri rahmat ke atas roh arwah
Smg Allah mengampunkan segala dosa2 arwah
Smg juga arwah ditempatkan di kalangan para2 mukmin di sana.. insyaAllah..kita akan berjumpa di sana suatu hari nti..

aku sgt rindukan dia.. rindu nk gelak ketawa dgn karenah dia.. rindu segala2nya pasal dia..
(skg jugak kelopak mata aku sedang ditakungi air mata)..

Al-Fatihah.....

miss this moment so much!!

i love u abg ngah...

13 comments:

Shu Shinju said...

al-fatihah....sabar yer yang...
semoga arwah tenang disana...

boleh shu tau nape adik jue meninggal?

MiYOKO TACHIBANA said...

Al-fatihah utk arwah...

sedehnye....
sabar ye...

Nur Irfan Juezrie said...

shu & tin : tq ye sume.. aminnn.. adik ju meninggal coz kanser.. dia meninggal tahun 2009.. this year bulan 6 cukup 2 thn dia pergi.. skg klu dia ada, dia tgh tunggu result spm..

Mak Izz said...

"pergi tak kembali pasti menimbulkan kerinduan yang tidak bertepi"

al-fatihah untuk arwah fazli. moga rohnya sentiasa dirahmati rahmat Allah...

Nur Irfan Juezrie said...

amin... insyaAllah.. sgt menharapkan begitu..

zoelalisa said...

semoga roh arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman. al -fatihah

Nur Irfan Juezrie said...

tq intan.. aminn...

wanna said...

anda ditag

Nur Irfan Juezrie said...

wanna : tag lg?? tq2..

NeenaAnuar said...

al-fatihah.. semoga roh adik jue di cucuri rahmat.. aminn.. sedih.. teringat kat arwah mak akak gak! :(

Nur Irfan Juezrie said...

al fatihah jugak kt mak akak.. smg mereka yg telah pergi meninggalkan kita aman di sana.. sedih kan?? ju tiap kali tulis entry cmni mesti ngis..

-aNida OtHmaN- said...

ALATIHAH.........dia SELAMAT tiba di SANA negeri abadi....

kita yg di sini belOm pasti masa, ketika dan segalanya.........

JUE, doakan dia semOga aman ROHNYAA di sana dan ditempatkan di kalangan para soLihin

Nur Irfan Juezrie said...

tq nida.. slu doa ju utk dia.. aminn..