Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 15, 2011

Best Friends Forever Giveaway

Dh lama terima tag dari Shu.. tp baru skg sempat nk buat.. bukan apa, nk pilih gambar dgn kawan2 byk sgt.. bg aku sume kawan2 adalah my BFF..


syarat-syarat penyertaan :
cam biasalah, harus follow tuan punya blog dulu. (DONE)
copy banner n letakkan di dlm entry n side bar. (DONE)
cari gambar korang bersama dengan kawan baik korang dan edit cantik-cantik. (DONE)
pas dah edit, korang masukkan dalam entry dah tuliskan sikit simple story tentang kawan baik korang dan sweet memory bersama.. (DONE)
dah siap korang tag kan atau ajak seberapa ramai yang boleh untuk join GA ni.. (DONE)


Aku (Jue), Kak Liza, Mimie & Yana adalah housemate suatu masa dulu.. masa tu aku tak kawin lg la.. n now sume masing2 membawa arah masing2.. mimie di Johor, Yana di Selangor, cuma aku n Liza je di Penang.. tp umah asing2.. hehe.. apa2 pun BFF 4-ever..

gambar ini diambik semasa kami ke Bukit Bendera jalan2 release tension.. time gambar ini diambik, kami tgh otw naik ke atas naik keretapi bukit bendera.. huh..sgt kenangan ok.. & yg best.. time tu adalah 1st time kami berempat ke Bukit Benderan..so excited!! mmg best sgt hari tu.. klu leh aku nk masukkan sume gambar kt Bukit Bendera kt sini.. tp dh contest ni nk 1 je gambar kan?? so, yg ni la yg paling best sekali.. cukup korum kami berempat..

hope sume kawan2 masih ingat kenangan kami.. it was very wonderful time.. best sgt.. rasa nk balik time tu...


Dengan sukacitanya saya ingin MenTAG

(i) Mak Izz

(ii) Mama Adam

(iii) Mama Tuah

2 comments:

Mak Izz said...

hihi.. bila ju letak gmbr ni, akak teringat ms tgk dlm album friendster ju dulu2. good luck to u! ada ms nt akak cuba join contest ni ye.

Nur Irfan Juezrie said...

a'a kan.. dulu2 kf FS. skg FB.. tq.. ada masa join la.. hehe