Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 25, 2011

Duduk Sorang2




pic ni diambik hari ahad lepas.. camne yg boleh dia terjebak dok belakang sorang2 ni sbb aku n en hubby nak basuh keta otomatik tu.. irfan ni slunya mmg dia tkt.. n peluk2 kita klu smpai tmpat basuh keta tu.. hari tu dia terus ke seat belakang.. dgn muka kecut2 perut.. ala.. mcm la dok belakang benda basuh keta otomatik tu tak basuh cermin belakang.. hihi. lawak la irfan ni..
muka takut2 tp tak ngis.. n dok tgk je mamat bangla basuh cermin tingkap.. tkt tp ingin tahu..

Setel je basuh keta, meneruskan perjalanan sambil misi mensurvey susu irfan.. irfan lak mcm takde keinginan nk dok seat dpn dgn aku.. so, dia terus dok belakang.. risau gak.. coz tak pki seat belt.. aku ni nama je dok depan, mata memandang belakang je.. smbil2 tu.. irfan layan biskut jari smbil tgk2 pemandangan luar kereta... hahah.. gud boy.. lps ni dok belakang lg ye syg!! janji pki seat belt.. coz selesa la sket mama kt dpn sorang2.. hehehe...

4 comments:

-kak LiMaH- said...

irfan comelll....
irfan suka upin ipin erk.....

nnti kita beli baju upin ipin sama sofia naa.....ehehehe

Nur Irfan Juezrie said...

heheh.. tu la.. ju tak beli pun baju upin ipin.. tkt kang dia nk pakai je memanjang.. jenuh.. heheh

Mak Izz said...

baiknye irfan! harap dia dok sorg kt belakang kan. kalo izz.. huhu..

Nur Irfan Juezrie said...

heheh.. bukan lama pun akak..ikut mood jugak..