Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 26, 2011

Cuti2 Singapore & Johor :: Part 6 ::

(Day 2)

Hai ..jumpa lg!! hari ni nak teruskan la cite2 yg bila ntah nk abis ni.. heheh.. So, lepas je balik rumah Auntie Lin tgh hari tu, selesai rest2.. tido 2-3 round.. irfan tido tak nak bangun kekdahnya.. smpai nak pakaikan baju pun dia buat lembik je badan.. huhu.. superb penat la tu.. kami menuju ke destinasi yg seterusnya.. Destinasi tu ialah...

>

>

>

>


Esplanade Singapore

(gambar ehsan Mr. Google)

Ptg tu, kami tak naik MRT.. kami drive & parking kt Esplanade..byk tempat2 menarik & cantik yg teramat kt kawasan Esplanade tu.. kami parking kt Esplanade atau org Singapore panggil durian sbb bentuknya macam buah durian.. Parking & jalan ke kawasan sekitarnya.. mmg cntik da boom tmpat tu.. aku suka.. dah cantik, makanya byk la gambar yg diambik.. nk cite pjg pun tak de gunanya.. hahah.. better layan je pics k.. biar gambar yg bercerita..

time otw.. masuk dlm tunnel sejauh 14 km..

teksi wish

sebelum masuk ke Esplanade.. parking ada tunjuk 178 masih available.. sng kan camni..

dalam kawasan parking..

dah sampai.. jom masuk!!!

dah masuk dalam Esplanade, kuar balik.. utk lepak2 kt luar Esplanade dan kawasan sekitarnya..

irfan mcm nak marah je..

masam mencuka smpai muncung mulut..

irfan & Auntie

durian belah kanan

durian belah kiri

me & irfan posing depan durian

bangunan2 yg cantik

Hotel yg tertinggi di Singapore.. The Stamford Hotel

aksi candid kami..

ni baru betul...

kami ramai2..

my small family..

dah2.. jom2..

g mana?? jom ikut irfan k!!

sabar2.. tgh jalan la ni nk ke tempat seterusnya...

servis bertukar tangan.. dari tangan papa ke tangan mama..

aku happy!! sbb apa tau?? sbb tempat yg kami nk tuju tu aku dh npk.. cantik sgt.. aku suka..

So, korang nk tgk kt mana aku mkn angin petang?? tunggu next entry ya!!!


** entry2 seterusnya ni masih di hari ke-2 .. kalau nk ikutkan masih di part 6.. tp oleh sebab byk tmpat yg aku jalan ptg tu .. & terlalu byk pics.. so aku pecah2kan entry la ye!! So, lepas ni tajuk entry aku based on tempat yg aku lepak..

2 comments:

-anidaothman- said...

tajam kaaaa duri durian tuh...

ish bersih btollaa singapore nieh..kalo masia camnie kan best

Nur Irfan Juezrie said...

nida : huhu..tak tau la tajam ke tak. tak test pun hari tu.. heheh

mmg bersih giler nida..