Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 18, 2010

Kisah Irfan admit @ Lam Wah Ee (DAY 4)

huh!! sudah day 4.. ini bermakna aku dh ambik pakej 4 hari 3 malam di hospital.. mcm pakej p bercuti kt hotel pulak kan??

tp hari ke-4 iaitu hari rabu.. aku dh start keje.. since my parents pun ada di penang n purposely dtg utk jaga irfan.. so, aku mmg kena g keje jugak.. nk tak nk, mau tak mau, wlupun berat hati nk tinggalkan irfan di hosp.. tp aku terpaksa..

pg tu, aku bertolak ke ofis dari hosp.. aku tinggalkan irfan, irfan masih tido.. sayu je tgk muka anak kecik tu tido n aku lak terpaksa pegi keje.. smpai kt pejabat pun, hati tak tenang.. tingatkan irfan kt hosp.. wlupun my mom ada utk jaga irfan.. en hubby pun keje jugak.. yela.. masing2 dh 2 hari emergency leave.. npk ke gaya irfan tu dh makin sihat n aktif mcm sedia kala.. alhamdulillah...

so, kt ofis keje mcm biasa wlupun hati perasaan takde kt ofis.. cuma jasad aku je kt ofis.. kt ofis mcm biasa la.. keep calling my dad utk tnyakan irfan .. yela.. tkt jugak dia meragam ke apa ke, demam dia naik balik ke apa.. tp sumenya ok.. then dlm kul 11 lebih gitu. my dad gitau yg irfan dh boleh discaj.. apa lg terus aku call en hubby soh dtg ambik aku n ke hosp.. wlupun tau lmbt sket leh discaj coz urusan bil n insuran tu slu mkn masa.. tp aku mmg takde hati dh kt ofis.. mmg hati nk g hosp je.. so, on the dot p hosp.. smpai2 kt hosp.. irfan mcm biasa la.. sgt ceria.. ptt la dh boleh discaj.. apa2 pun irfan sgt behave n gud boy sgt2 semasa ketiadaan aku n hubby.. alhamdulillah.. Allah pemudahkan segala urusan aku..

So, apa lg.. takde benda nk cite la.. dh boleh discaj.. kemas2 barang, setelkan urusan bil, ambik ubat.. n chow balik!!!! yahuuuu!!! smpai umah je dh tgh hari.. mkn nasi sume.. ptg terus ke ofis lak.. nsb baik hosp dgn umah tak jauh.. klu tak jem 5 minit leh smpai..

ok jom tgk muka org sakit yg dh boleh kuar hospital!!

"hye blogger n reader mama irfan sume!! time ni irfan dh sihat.. dh boleh discaj dh pun.. tp tgn kiri irfan nurse tak bukak balutan lg.. apa2 pun irfan sgt happy n dh tak payah nk tgk muka nurse.. hahahah"

ok.. tamat cite irfan & hospital.. tp nantikan 1 lg entry khas utk penutup cite kt hosp ni.. nk tau apa?? tungggguuu!!!!!

No comments: