Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 22, 2012

Holiday Medan 22 - 25 Jun 2012 - Danau Toba International Cottage

Salam sume.. 

kembali bersiaran.. 

Spt yg korang sedia maklum dalam entry lepas, aku dah tunjuk kat korang di sepanjang perjalanan aku yg memakan masa hampir 5 jam utk sampai ke Danau Toba.. sampai je kt Danau Toba aku adalah orang yg paling teruja.. tak dpt aku ungkapkan dgn kata2 betapa cantik sgttttttt Danau Toba.. Subhanallah.. ciptaan yg Maha Esa yg tiada tolok  bandingnya.. Alhamdulillah, aku bersyukur kerana diberi kesempatan untuk melihat betapa indah ciptaanNya... rasa mcm dalam mimpi yg aku sampai ke situ hanya kerana tempatnya yg superbbbbbbssss cantik.. 

So, mukadimahnya mmg aku dh teruja n eksaited.. terus teringatkan 6 bulan lepas di mana aku sendiri tgk dgn mata kepala betapa cantiknya Danau Toba. dan korang boleh tgk gambarnya kejap lagi ye!

So, lebih kurang jam 5 lebih aku sampai di Danau Toba International Cottage.. nama hotel ni mcm semacam kan?? ala2 kerlasss gitu.. n bila aku sampai mmg kerlas kau mariaaa.. bagi aku, orang yg xbrp slu stay hotel mewah, hotel mahal.. bagi aku Danau Toba International Cottage amatlah cantik.. dari segi pemandangan, lokasi di mana terletaknya hotel ni.. it was superbbbb amazinggg..

So, entry ni aku hanya sajikan korang dgn exterior n interior hotel ni je k.. lain2 pics, kt entry lain.. ngeeee!!


Photobucket
the main Entrance
Photobucket
hotel ni berada di atas bukit
Photobucket
me.. of cozz!
Photobucket
nak ke bilik kena la posing dulu..
Photobucket
gambar kenangan berdua.. berlatar belakangkan Danau Toba..
thanks to bellboy yg bawak beg kami ke bilik n sekali gus offer utk ambik gambar kami bedua.. hihi
Photobucket
exterior .. area depan bilik
Photobucket
ni jugak..cantik kan??
Photobucket
jom terjah bilik!!
Photobucket
1217
Photobucket
katil..
Photobucket
nampak luar.. 
Photobucket
the balcony.. 
Photobucket
toilet.. 
Photobucket
xpuas lagi tgk bahagian luar bilik.. aku suka gilersss!!
Photobucket
kembali ke dalam  bilik.. pic di ambik dari pintu balcony..
Photobucket
kerusi yg takde cushion di balcony.. :-))
Photobucket
aishhhh.. xsabar nk tido aihhhh...

ha.. setel tunjuk dalam bilik.. nk tunjuk apa lagi?? next entry yeahhh!!

No comments: