Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 31, 2009

Selamat Tahun Baru 2010

Pejam celik, pejam celik hari ni dah 31 Disember 2009 yang merupakan hari terakhir dalam tahun 2009.. uwaaaa!! rasa sedih pun ada nk masuk tahun baru ni.. org lain sume gumbira dgn thn baru aku sorang sedih pulak.. takde la.. sebenarnya.. tahun baru 2009 ni banyak kenangan manis n pahit yg telah aku lalui.. perlu ke aku summarykan benda ni ek.. ok la aku summarise je la ek..

Bg aku ada dua kejadian besar pada aku.. 1 kejadian yg manis bg aku n 1 kejadian yg pahit bg aku.. yg manis dulu la ek!! Pada bulan April 2009, tanggal 3 April 2009 bukan sahaja kita sebagai rakyat Malaysia dapat PM baru.. tp bg aku tarikh itu jugak adalah tarikh keramat bg aku n hubby.. tarikh itu merupakan tarikh Irfan lahir ke dunia.. tanggal 3 April 2009 Irfan keluar dari perut aku setelah aku mengandungkan dia 10 bulan 2 hari.. overdue OK!! So, tak sabar nk tunggu 3 April 2010.. heheh.. irfan dah 1 thn.. wah.. cptnya masa berlalu.. sungguh tak sedar aku dah ada anak teruna.. kelas gitu!!!

N yang pahit ialah.. adik aku telah pergi meninggalkan aku sekeluarga akibat penyakit Barah.. tu adalah satu kenangan pahit yg penah aku lalui.. rasa mcm tak percaya pun ada.. smpai skg masih terngiang2 wajah arwah dalam ingatan aku.. tak mungkin aku lupakan arwah.. Semoga roh arwah Zul Fadzli Jaafar dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan golongan orang2 mukmin.. Aminnn...

Lg kenangan pahit biar aku dan dia je yg tahu.. sesungguhnya pahit sepahit2nya..

Ok la.. ekceli malas nk recall balik apa perkara2 best dan tak best berlaku tahun 2009 ni.. sbba da benda lain yg bermain di kepala aku ni yg membuat hatiku sungguh gumbira tak terhingga.. rasanya mcm nk lompat sampai siling!! hehe.. apa2 pun nti klu ada mood aku cite kt next entry ek pasal benda gumbira itu.. hahahahahahahahahahha.... (nk gelak panjang ni)

Di kesempatan ini, aku nk ucapkan Selamat Tahun Baru 2010.. Smoga azam tahun baru anda dpt dicapai dengan jayanya.. klu tak berjaya forward lg ke tahun hadapan.. hihi..

Muuaaahhhhhhh!! kiss utk thn 2009 ni.. babai tahun 2009...

~~~daaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~

4 comments:

NeenaAnuar said...

Selamat Tahun Baru Jue!

semoga jue dimurahkan rezeki lagi hendaknyer di tahun 2010 nanti... skg pun dah dpt pre-rezeki dah kann.. :D

Nur Irfan Juezrie said...

hehe.. tq akak.. akak pun sama. smg tahun ni lg bagus dari thn lps..

Mak Izz said...

cmne azam thn 2009 tercapai tak? azam akak mcm suam2 kuku je. haha.. takpe cm ju ckp, leh carry fwd thn 2010 pulak. hrp2 tercapai dgn jayanye la kan.

slmt thn baru 2010.

Nur Irfan Juezrie said...

slmt tahun baru..
akak.. klu azam akak suam2 kuku.. azam ju hangat2 taik ayam.. hihi.. tula.. tak tau nk kata.. carry forward jela.. (mcm cuti)