Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 4, 2009

Gigitan Cinta Oleh Nyamuk

Erm.. setiap kali balik kampung, mesti ada gigitan cinta oleh sang nyamuk.. klu kt aku or hubby takpe.. we all tak kisah la gigitan nyamuk tu.. tp kt anak teruna aku tu.. dah tido dalam kelambu pun masih kena gigit dek nyamuk.. erm.. camne la nyamuk tu boleh masuk dalam kelambu ek? aku tak tau.. u all fikir la sendiri...

sekali kena gigit, mak aii merahnya sgt jelas, n hingga skg pun masih jelas (eh.. mcm lgu Hafiz AF7 lak).. tapi takde sejelas-jelas pun.. aku dah letak Mopiko.. Alhamdulillah, warna merah tu makin pudar, pudar n pudar (alamak, lagu Rossa pulaks).. ape2 jela.. yg penting korang tgk la sendiri gigitan nyamuk pada irfan k.. maaf gambar kelihatan agak seksi sbb pakaian irfan hanya berbekalkan diaper sahaja.. harap maklum..


gambar ni jelas sgt gigitan nyamuk tu kan?




6 comments:

$uNmeloN said...

hati2 jue jgn sampai kena denggi atau chikungunya. Hapus Aedes, Tiada Denggi!

Nur Irfan Juezrie said...

insyaAllah... mintak2 dijauhkan

~mama aiman~ said...

wah ketul2 badan irfan ek.. chubby.. geram tengok.. bila nak pandai jalan ni?? hik..hik..

Mak Izz said...

kesian irfan kena gigit nyamuk tp nsb baik irfan x pandai garu lg.

Nur Irfan Juezrie said...

mama aiman : erm.. ntah la bila irfan leh jln.. skg angkat punggung mcm nk duduk je.. tak merangkak pun..

mak izz : irfan tak pandai garu?? erm.. jgn harap la.. dia kuat menggaru tp tak garu kt gigitan nyamuk.. dia suka garu tmpat lain.. kaki, betis, kepala, telinga n leher.. sumela.. pendek kata, hobi dia mmg suka garu..

zoelalisa said...

da la putih melepak. lg la ketara kesan gigit