Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 16, 2009

Penang!!! Tungggu!!! Kami Nak Balik Dah!!! < Day 4 >

Erm.. kalau ada awal cite, mesti la ada pengakhiran cite kan? so, tibala masa untuk aku mengakhirkan cite aku ni.. Hari ke-4 di mana aku perlu cek out la.. (sapa nk bg dok hotel lama2).. So, jam 9.40 cmtu aku cek out dari TBR.. n singgah di kedai kat simpang Tanjung Tuan utk breakfast.. hubby kata food kt situ sedap esp nasi lemak utk breakfast.. hubby pun slu gak ke PD so, dia tau la serba sket kt PD.. tapi tak de la tau sume.. klu tak, takde la "ter"pergi ke kedai makan yg indah kabar dari rupa pada malam ke-2 tu kan?? takpe.. tu sume pengajaran.. klu tak cuba, tak tau.. bila dh cuba baru tau.. sumpah, tobat aku tak p dah kedai tu...
Tp sblm continue, jom lyn pics n aksi Irfan sebelum check out k!!

Irfan bulat

ha! tgk apa tu??

"ala.. tgk cartoon la mama"

"Pelekat kasut ni tertanggal la mama"

Mama : "Jgn nk ada hati nk main pelekat kasut ye irfan"
Irfan : "ok la mama. Irfan tak main" (Sila rujuk muka seposen irfan tu)

Irfan : "Ermm.. main benda ni leh tak papa?"
Papa : "ERm.. main la irfan"
Mama : "Erm.. cmtu la papa mengajar anaknya (monolog di dalam hati)"

"ERm.. sedapnya benda ni"

"Alamak terpeleot lak irfan duduk"

Chewah.. konon2 teror la duduk smbil tongkat tgn sebelah tu.. hehehe

"Opsss!! nti dulu.. belum ready laaa"

"erm.. cantik gak kasut yg mama aku beli ni kan?"

"Ish! ish!! camne nk buka ni"

"Akan kucuba jugak hingga berjaya" (sila tgk mulut kepam dia tu)

"Test rasa la pulak, sedap agaknya kan?"

ha.. ambik ko smpai tersungkur punya nk rasa benda tu..

Add Video"huuh!!! penatnya!!!"

p/s : Segala dialog n monolog adalah rekaan mama irfan semata2. tidak kena mengena antara yg hidup atau pun yg telah meninggal dunia..


Jom kita tgk gambar2 yg sempat kami snap sebelum balik di luar bilik pulak yer..

With my beloved son

With his beloved son

3 of them in action

1 happy family (aku tak sure nape budak belakang berbaju coklat tu usha semacam je)

Ok.. continue.. lps je breakfast aku meneruskan perjalanan utk pulang..

"Babai sume.. irfan dh nk balik umah,,.. kita jumpa lg k!! irfan nk mamam susu.. pstu nk tido.. ngantuk lar.. babaiiii..." (juga dialog ni adalah rekaan semata2 dari aku.. )

Chop!!! sambung cite! Tp Sebelum pulang ke Penang.. kena pulang ke umah my parents dulu.. sbbnya nk antar adik aku la.. So, aku turun exit Simpang Pulai.. caya tak caya selepas kuar dari highway, aku drive u alls.. drive smpai ke umah my parents.. klu tak silap lebih kurang 1 jam jugak perjalanan ke umah my parents tu.. dengan kekuatan n keyakinan yg makin membara2 di jiwa.. aku berjaya drive hingga smpai ke umah.. alhamdulillah.. syukur ke hadrat ilahi kerana memberikan ku kekuatan n keyakinan.. almaklumlah kena be ready utk ditinggalkan.. sbbnya hubby kena g kursus selama 3 bulan.. so, aku perlulah belajar untuk menguruskan hidup aku n irfan.. harap2 sumenya ok.. (eh terkeluar topik sudah)..

Aku sampai di umah my parents pada jam 3.30 petang.. then lps isyak baru pulang ke Penang.. sampai di Penang lebih kurang jam 11 mlm.. penat yg amat sgt n tido..
ZZZzzzzZZZZZzzzzz.......

Tamatlah sudah cite holiday kali ni.. berjumpa lg di holiday yang akan datang yerk... tp tak tau bila.. insyaAllah...

tata! titi! tutu! chowwwwwwwwww.........daaaaaaaaaaaaaaa..................

4 comments:

mamaelly said...

hehehe comeynye gambar2 irfan tu

Nur Irfan Juezrie said...

hehe.. tq..

Mak Izz said...

tahniah kerana berjaya drive dgn slmt. pasni blhla turun KL jenguk akak. hehehe... (manyak cantek muka akak) -> mmg cantek pun. wakakak!

Nur Irfan Juezrie said...

WAH.. SEKALI LG.. "BYK CANTIK MUKA AKAK" HEHEHE.. tu permintaan yg sgt tinggi la akak.. tgk la bertahun2 baru boleh kot. hehehe