Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 15, 2009

PD < Day 2 >

Tamat hari pertama, tibalah hari ke-2.. So, pada hari ke-2 ni, takde apa2 aktiviti cuma di sebelah petang je.. Ala, cite petang jpgi2 la cite ek.. so, kita cite dulu cite pg ek.. So, spt biasa seawal jam 8.00 pagi kami breakfast di hotel.. Selepas breakfast aku saja la ambik angin pagi di sekitar kawasan resort iaitu di area building blok C n kawasan sekitarnya jela.. resort ni besar u alls.. kiranya di sekeliling building bilik2.. tgh2 tu la water theme park resort ni. klu nk jalan kaki mmg penat la.. tambahan pulak tmpat hubby kursus agak jauh dari bilik kami.. so, pg tu lepas g breakfast, aku pun antar hubby ke tmpt hubby kursus (di building lain). jgn tak tau nk g mkn pun kena naik keta tau, sbb agak jauh dia punya coffea house.. n u all sume kena tau yg pg tu aku drive sendiri without my hubby lps antar dia ke tmpat kursus.. wah.. rasa bangga gila.. irfan masa tu tercengang je tgk aku drive. yela.. slu papa dia je yg drive.. hari tu aku yg pusing stereng drive keta.. hehe.. so far so good, aku semakin berani utk drive.. harap benda ni semakin ada improvement..
Ok.. lps abis breakfast n lps antar hubby ke tempat kursus n lps parking kete (nasib baik cantik je parking aku hari tu.. heheh) aku pun saja jalan2 ambik angin pg smbil tgk org swimming.. erm.. ramai gak pg2 ni org swim.. aku punya turn sure la ptg.. tunggu hubby abis keje dulu.. then baru bersuka ria.. yela.. klu aku nk bawak irfan swim, rasa tak termampu oleh kudratku ini.

So, jom layan gambar2 yg aku sempat snap masa ambik angin pg tu ye...

Irfan n Paksu Fitri


Irfan with me


Jom tgk lak suasana pool di waktu pg

Pool yg kelihatan dari tempat parking kereta

Time pg kurang org yg mandi manda, tp klu ptg penuh sesak dengan manusia..


Bangunan Blok C. Kat sebelah tu adalah padang bola.

Lps abis ambik angin pg.. tiba la masa utk ambik angin dalam blik.. korang jgn tak tau... klu dah ambik dlm bilik tu faham2 jela apa aktiviti aku n irfan.. klu irfan tido, haruslah mama juga tido sama.. adik aku?? erm.. korang sila teka apa yg dia buat?? sure la g swimming.. apa2 jela.. asalkan dia bahagia.. dan aku lak bahagia dengan aktiviti aku..

"Dah2.. sudah2 la ambik angin pg.. irfan dh ngantuk ni mama. Jom masuk bilik tido!"

Fuh.. best kan.. ?? klu hari2 ni cmni.. tak keje, takde keje umah, tak yah masak, kemas umah, basuh bj, lipat baju, sidai baju.. (wah2.. melampau2 ni).. hanya tido.. erm.. tak leh gak.. nti aku makin kembang la klu 24 jam tido je keje aku.. So, tgh hari tu, kami kuar ke kedai berhampiran utk tapau makanan.. just mkn di blik je..

Lps mkn2, tido2.. tibalah waktu ptg.. lebih kurang jam 5 lebih hubby balik ke bilik setelah kejenya utk sesi itu n hari tu selesai.. keje hubby baru selesai utk sesi petang la.. sesi mlm masih ada lg.. so, bila ptg je korang tau2 la apa aktiviti aku kan.. tunggu dah tk pns, apa lg.. haruslah terjah ke pool.. so, takde menda nk cite.. tp i tell u.. mmg best la ptg tu.. happening gila.. rasa mcm my mind very clear from all the problem (problem ke? takde la.. mksd aku keja la..) dengan ada pertunjukan clown, music, ada permainan di sekitar pool, dengan keeksitetan manusia2 di situ.. rasa mcm happening gila la.. so, just layan gambar2 irfan mandi di bawah k..

Meh kita usha tempat, cari port dulu..

Spt biasa, irfan suka dgn air

Eksitednya dia

Irfan tak sabar2 nk berenang

en hubby melayan anaknya.. eh! yg berbaju hitam tu bukan anak dia tau!! hehe

Eh. layan je la gambar2 bawah ni k.. aku tak tau nk letak description apa dah..












Selepas puas bermain air.. aku pun terasa mcm nk mkn ais krim.. standard la kan.. kat mana2 water theme park mesti ada jual ice cream kan?? So, jom kita g beli ice cream..


en hubby n irfan sedang order ice cream..

hasilnya.. jeng! jeng! jeng!....

>
>
>
>

Banana Split.. RM6

Sesudah mandi, spt biasa ktorang naik blik dan besiap sedia utk g dinner.. sory ya.. kedai yg aku dinner mlm tu tak brp best so aku takde gambar utk jamu korang sume.. ekceli kedai dia cantik.. tp food n service kurang menyenangkan.. bak kata pepatah.. kedai tu indah kabar dari rupa..

Tamat lah cite utk Day 2..

to be continue...

2 comments:

Mak Izz said...

comeinya irfan & papa irfan swimming. bj ikut tema tuh. ekekek! banana split tu nmpk sdp gilerh. adoi, tiba2 perut lapar. oklah nk turun kedai mamak jap cari biskut.

Nur Irfan Juezrie said...

hehe.. aik.. lapar mkn biskut jerk?? hehe.. haha.. tema kuning la sgt.. takde maknanya.. kebetulan je tu..