Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 4, 2009

Happy Besday Abah

Erm.. rsanya masih belum terlambat utk aku ucapkan Heppy Besday to abahku yang ke-52.. hehe.. muda lg tuh.. hehe.. wlupun umur dah byk, yg penting jiwa mesti muda slu kan? Pada tanggal 29 November 2009 lps cukuplah umur abahku yang ke-52.. Alhamdulillah. Allah masih memberi nyawa yang panjang n rezeki yang murah kepada abahku.. diharap dengan pertambahan umur yg makin meningkat ni, rezeki abah murah, panjang umur, berbahagia di samping keluarga yang tersayang, byk lg benda2 baik yg lain.. (Of kos la benda baik kan?)

Oleh kerana tarikh 29 Nov 09 ni jatuh pada hari Ahad dan kebetulan pulak that weekend adalah minggu raya haji, So, daku telah mengorder sebiji kek yg sgt sedap from my ofismate.. aku penah mkn kek tu sekali (ada lecturer kt school aku telah jamu kek tersebut) so, oleh kerana terpikat dengan keenakannya, sebagai penggemar kek coklat, aku tidak melepaskan peluang utk beli kek tersebut utk di makan (mmg niat asal la tuh) n y not dijadikan kek harijadi abah.. tp pada hari raya tu takdela aku korbankan lg kek tu,.. dah since besday abah jatuh pada hari ahad.. my mom kata hari sabtu jela kita buat acara ptong2 kek tu.. So, aku pendamkan jela perasaan aku utk makan kek itu di hari raya.

Oh ya.. mesti korang tertanya kan nape tak hari ahad ktorang ptong kek itu? ha.. sebenarnya pada hari sabtu tu my parents akan balik ke perak.. n me n hubby n irfan akan balik ke penang pada hari Ahad.. saja la nk spend time lebih sket dgn tok aku sbb since takde apa2 program pada hari ahad tu..

So, pada hari sabtu yg mulia, kami sekeluarga pun memulakan acara potong kek tu.. takde apa2 juadah lain pun pada hari tu, semata2 kek jela.. lgpun hari tu ada kenduri korban kat umah mak sedara aku (kakak abah).. So, just makan2 kek jela.. So, korang sume jom layan je pics2 yg sempat daku snap..

Just a simple kek.. tp rasanya, bg aku sgt sedap bg aku yg tak pandai masak especially in bakery..
Korang npk tak ada syiling2 kat tepi2 kek tu.. nk tau sapa yg letak?? tu la keje adik bongsu aku..

Irfan with his tokwan.. the besday man wlupun disambut awal satu hari.. (aci la ye).. Sila tgk ok gambar diatas OK!! ramai org ckp irfan ada iras2 tokwannya.. betul ke? like great grandfather like grandson.. hehehe

Irfan with his papa yg telah 1 bulan menyambut besdaynya yg ke-25 (31 Oct 2009), 25? mudah lg ok!! kami ni still muda remaja.. nk buat camne sampai seru awal.. so, kawin muda la.. hehehe.. ha! masa tu takde kek2.. sbb klu aku beli kek, aku tau aku sorang je yg makan, baik tak payah.. so, aku bg hadiah je kt hubby..

Maaf ye.. gambar blurr. disebabkan pencahayaan yg kurang elok.. tu la my parents.. mama n abah aku.. mama aku tu bg sokongan moral kepada abah aku utk ptg kek.. tgk sapa yg lebih eksited.. my mama kan?? hehehe

""oooppsss!!! tersilap ptg kek ke tu?" heheh

ha.. time ni la yg best.. acara suap menyuap kek.. heheh.. romantik je kan?? bukan sng nk tgk aksi ni.. ni kira esklusif kt blog ni je... hehhee

Ok!! makan time..sila2 jamu selera!!

Ok.. tu jela yg dpt aku share dgn korang sume.. next coming besday ialah besday mama aku.. iaitu pada 7 Januari 2010 yang ke-48.. apa plan utk my mom's besday?? blm dirancang lg..tp yg sure 7 jan tu jatuh pada hari Khamis.. so, tak dpt la celebrate on that day.. So, wish jela yg mampu dari jauh.. wish pun ok kan? yg penting doa anak2 kepada ibu bapanya.. tu yg paling penting..

So, babaiiiiiiiii....................................

No comments: