Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 24, 2009

2nd Anniversary

Tanggal 22 Disember 2009 lebih kurang jam 5.30 petang selepas Asar, genaplah 2 tahun usia perkahwinan aku.. Erm.. byk suka duka yg telah aku lalui.. yang membuatkan diri ku lebih matang, lebih tabah utk mengharungi erti kehidupan, membuatku lebih bersabar (tp tahap sabar ttp ada batas).. anyway, thanks kepada kawan2 yg telah wish kt aku.. thanks a lot my deary friends.. doakan aku n suami dapat mengharungi liku2 rumahtangga, perit getir rumah tangga dgn tabah ye.. Semoga jugak dengan kehadiran permata hati aku, NUR IRFAN HAKIM dapat memberikan sinar cerah kepada kami.. Alhamdulillah.. Smg jugak aku diberikan kesabaran yang paling tinggi olehNya..

Aminnn..

P/S : wlupun entry ni agak lewat aku post, tp ttp nk post gak.. huhu..

6 comments:

NeenaAnuar said...

Happy Anniversary dik!

SEmoga berbahagia & berkekalan hingga akhir hayat yer... aminnnn....

Nur Irfan Juezrie said...

tq akak..doa2kan ju smoga bahagia mcm akak dgn abg nuar ek?? hihi..

eh. cpt lak coment.. kt umah ke?

Mak Izz said...

hepi anniversary. moga berbahagia hingga ke akhir hayat. hrp2 anniversary ke-3 nt irfan bakal dpt adik dah. hehe :)

Nur Irfan Juezrie said...

btw thanks a lot.. wah2 akak.. very the ... jgn gitu OK!!! insyaAllah ada rezeki tak kemana..hua hua hua.!!

zoelalisa said...

Happy Anniversary jue!

Semoga tabah dan kuat menempuh alam perkahwinan.

Nur Irfan Juezrie said...

tima kasih intan..