Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 12, 2009

Walker baru Irfan

Alamak, agak basi entry ni.. ekceli aku ni tak menyempat nk cite benda ni.. aku ada belikan walker untuk irfan.. tu pun dah seminggu lebih.. nk post entry pasal ni, asyik post entry raya tak abis2.. so, tak berkesempatan lgsung.. N skg baru berkesempatan.. a.. Ekceli sng ada benda alah ni, sbb klu aku n en hubby tgh mkn, just masukkan je irfan dalam walker n boleh keliling meja mkn, so tak pyh la makan ambik turn lg.. then utk pengetahuan korang sume, irfan dah 6 bulan, so aku dah bagi dia makanan tambahan so, klu time nk suapkan irfan mkn, letak je dalam walker. tp kadang2 klu aku jadikan walker susah gak nk suapkan dia mkn sbb dia dah boleh gerak2.. so, aku jadikan dia sebagai bouncer.. so, just bounce je la, takde la gerak ke mana2.. pa pun layan jela pics irfan kat bawah ni ek!!

Ni la rupa bentuk walker tu.. (pandangan atas)

Wah.. kusyuknya irfan membelek benda2 kat atas tu

Wah.. penuh mulut tu irfan

Papa mithali suap irfan makan

ha.. sampai nganga luas mulut irfan. teruja la tuh..

Aik.. jgn mkn stereng keta tu

Kusyuknya test keta baru


2 comments:

NeenaAnuar said...

hahahaha.. suke akak tengok gambar dia yg mulut penuh tuu.... cam org berserahhh diri jerrr.. hihihi..

Nur Irfan Juezrie said...

hihi.. tula.. dia klu bab mkn,, mmg berserah diri abis. hehe