Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 2, 2009

Catatan 18 Sept 2009 (Part II)

Erm.... tetiba rasa malas lak nk buat keje.. lgpun keje yg aku nk buat tu adalah failing.. korang faham2 jela kan keje failing ni satu keje yg amat membosanskan.. Pstu terasa ringan je jari jemari ni nk berketuk2 di keyboard nk smbung cite hari raya aku.. so, let's continue.. nti kang melalut2 tak jadi2 nk update story.

OK!! sambung cite hari pertama balik ke kg.. then tibalah hari ke-2 iaitu pada 18 Sept 2009 (Jumaat). Rasa mcm mls lak nk cite pjg2.. aku just :summary"kan jela cite aku ni ek? aku dapat ilham ni dari kawan aku, (Kak faezah).. so, "kak fae, jgn marah ek ju cilok kak fae punya idea..hehe"

Pagi : Takde buat apa2. Just rehat2.. hari tu, my parents in law dari Ganu bertolak balik.. So, just tunggu dorang smpai je.. lgpun ni kali kedua my parents in law tgk irfan.. mesti dorang tak sabar nk tgk irfan.. yela last dorang tgk irfan masa irfan umur 2 bulan. 3 lagi adik ipar lgsung tak tgk irfan.. so, mesti dorang lg tak sabar.. slu asyik dok dgr suara irfan dalam phone je.. tu pun klu mood irfan baik nk keluarkan suara dia.. most of the time.. bila letak je hp kat mulut dia, bukan dia bunyi pun tp tangan dia yg sibuk2 nk pgg hp.. (eh.. kata summary.. apsal aku melalut lak ni)

Tgh hari : Dalam jam 1 lebih my parents in law bersama BIL n SIS smpai ke rumah tok ma.. so, spt yg dijangka.. mmg gamat keadaan rumah pada masa tu.. masing2 dok nk main dgn irfan.. nsb baik time tu irfan tak tido.. n spt biasa irfan sgt la OK dgn sesiapa pun..

Ptg : Sptnya aku ke KB bawak tok ma ke hospital utk ziarah sepupu yg melecur kena myk panas.. tp hubby kata esok baru g hospital. sbbnya hari dah ptg, hari tu plak hari jumaat. takut jem n tak sempat nk berbuka.. so, aku, hubby n irfan pegi ke TESCO KB. that was my 1st aku ke sana.. FYI, kat sn cashier dia mengikut jantina.. maksudnya cashier utk lelaki n pompuan. tapi ada jugak cashier utk family. Sblm berbuka dalam jam 5 lebih cmtu, aku pun balik ke rumah.. ptg tu berbuka dengan masakan MIL. Sedapppp!! esp.. ayam bakar..

Erm.. chow dulu k! tunggu next entry.. hari ke-3...Daaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!11

No comments: