Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 5, 2009

Catatan 22 Sept 2009 (Part VI)

Hari ni hari raya ke-3.. Erm.. sepanjang pg aku takde buat2 apa.. aku cadang nk ke kubur arwah adik aku.. tp ntah camne.. tak jadi sbb irfan pun tak tido.. ekceli nk tinggalkan irfan je kat umah bila dia tido. tp tak tido lak.. esoknya ada kenduri arwah kt umah tok sebelah abah aku.. dekat je dgn umah tok sebelah mama.. naik keta 5 minit je..

Pg tu mama n tok sibuk masak acar buah utk dibawa ke kenduri arwah esoknya.. so, aku pun tlg2 la apa yg patut.. (yg ptt je tau). then ptg tu baru aku ke kubur.. spt biasa tgk je kubur mula la aku nk nangis (FYI, aku ni sorang yg amat sensitif.. klu tgk cite sedih aku sure akan ngis..) takpela.. normal la tu kan klu pmpuan sng nangis+sensitif ni.. erm.. selesai ziarah kubur adik, tok wan, nenek, nenek sedara (kubur2 mereka sume hanya bersebelahan je), aku pun balik ke umah siap2kan irfan sbb nk pergi ke umah tok aku sebelah abah (venue kenduri arwah)

Sampai sana je, biasala dorang2 tgh masak2, buat kerja2 kenduri la.. aku plak spt biasa la kena lyn la anak teruna aku tu.. so far dia ok.. tak meragam n sgt berada di dalam mood yg baik... Slps mkn mlm, aku terus balik ke umah tok sebelah mama utk melenakan diriku.. pnt sgt wlupun takde la tlg sgt pun kat umah kenduri.. hehehe

k la.. pendek je story aku hari tu, so lyn pics irfan la ek.. gambar2 ni sume diambik sebelum time tido.. So, ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzsssssssSSSSSSSSssssssss!!!

Erm.. tak penah2 dibuat org bertopi mlm2 .. hehe

Alamak!! nk terpejam ke?

konon2 macho la tu..

muncung mulut!

ala.. lentok manja gitu

tgk apa tu irfan??

"ohh!! saya dah penat"

Irfan mcm tak suka je bergambar dgn pak ngah.. Pak ngah je yg over. heheh

Cari apa tuh irfan...

ha.. tu dia.. npk dah!!!

"Ish2.. tepi la sket tgn pak ngah tuh"

K.. chow duluu!!!

No comments: