Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 6, 2009

Check Up Irfan 6 bulan

Erm.. cite raya belum abis tau...

Td pg aku ke klinik utk check up irfan utnuk umur 6 bulan.. aku menjangkakan berat badan dia akan naik.. tp sebaliknya.. berat Irfan hanya naik 0.1 kg je or 100 gram.. masa 5 bulan berat dia 7 kg n now 7.1 kg.. tinggi dia tak berubah 65cm jugak..

Aku ingat berat dia akan naik byk, sbb lately ni aku dah bg dia supplement food.. tp tak la byk sgt.. ikut keperluan.. minum susu pun makin kuat.. aku dah tambah dari 3 oz ke 4 oz... mybe irfan kuat makan n kuat main tu pasal berat badan dia maintain je..

Lain2 ok je.. perkembangan irfan pun normal. Nurse ada buat test la mcm bg irfan duduk, cara irfan berdiri, genggaman tangan dia, pendengaran dia, n lain2 la.. best3.. Irfan cpt besar tau.. nti leh tlg mama buat kerja.. hehehe.. N jadi anak yg baik, soleh, bijak, pandai, n beriman.. InsyaAllah..

yela.. skg ni irfan kuat main tau.. klu boleh nk melompat je 24 jam.. heheh.. bila2 free nti, aku smbung update cite raya k!!

No comments: