Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 5, 2009

Catatan 21 Sept 2009 (Part V)

Wah.. sudah ber"part2" entry aku ni.. bila nk abis ni ekkk?? takpe.. aku pendek2kan cite aku ni ek?? tapi boleh ke? sblm ni pun nk "summarise"kan je.. tp last2 tgk la berjela2 jugak aku menaip..

kla.. spt yg aku dah gitau dalam entry2 sebelum ni, hari raya ke-2 aku akan balik ke kg aku.. wah2.. harus seronok time tu. heh..

ERm.. aku summarise jela.. So, bc summary kat bawah yerk!!

Pagi : -
Bersiap2 untuk pulang Jam 11.20 pg bertolak dari Tumpat ke Nilam Puri (beraya di rumah nenek hubby sebelah my FIL)
Makan2, minum2 n jugak beraya di umah sedara sebelah je umah nenek hubby..
Kul 1 lebih bergerak pulang ke Kedah.
otw balik jalan sgt jem. aku balik ikut Tanah Merah. wlupun klu ikut jalan tu, agak jauh sbbnya hubby nk elak dari jem. Slu ikut Rantau Panjang, tp hari tu kawan hubby a.k.a wadi telah meng'inform' hubby yg jalan Rantau Panjang jugak sgt jem.. hubby ingat jalan Tanah Merah ok.. tp tak OK.. so, kenala stuck dlm jem.. apa leh buat.. aku smpai tertido2 kat seat belakang dengan Irfan.. FYI, irfan jugak sgt baik di dalam perjalanan.. dia tido jer..

Ptg : -
Jam 3 lebih, berhenti di masjid utk solat Zuhur n salin diaper Irfan.. korang tau, aku n hubby tak lunch pun hari tu. aku lapar.. tp takde pun sebijik kedai mkn bukak masa otw.. yela raya2 sapa la yg nk sibuk bukak bisnes.. org raya pun tak abis lg.. Jam 6 lebih sampai di Gerik, stop mkn kat kedai mamak "SALIM KARI KEPALA IKAN". oleh kerana lapar, bagi aku food kt situ SEDAP!!
Alhamdulillah, sepanjang perjalanan takde jem or apa2.. Sumenya berjalan lancar

Malam : -
Sampai di umah tok pada jam 9.30 mlm..

Cite Esoknya?? tungguuuu!!!!

2 comments:

zoelalisa said...

byk nye cite rye jue..rye sakan noo..hehe

Nur Irfan Juezrie said...

tak la sakan sgt intan.. tp dah ada blog ni.. ni la medium utk cite abis-abisan.. boleh la tinggal kenangan kt blog ni... hehe