Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 7, 2009

Catatan 25 Sept 2009 (Last Part)

heheh.. mesti korang suka kan tajuk entry aku ni sbb dh smpai last part dah.. erm..dah last2 ni nk cite ape erk!!... ekceli hari tu, aku dah family aku telah berangkat pulang dari kampung.. destinasi seterusnya ialah Penang iaitu umah aku.. my parents akan tido kat umah aku semalam then esokknya dorang balik ke Perak..

So, takde benda apa pun nk cite.. pg tu bertolak lebih kurang dalam kul 11 lebih kot (ntah tak ingat) then smpai kat Penang lebih kurang kul 3 lebih.. sebelum tu ktorang singgah kat Carefour Seberang Jaya utk mkn n window shopping.. hasil shopping aku pada hari tu ialah pampers irfan, johnson & johnson baby oil irfan, & aku jugak telah mendaftar utk jadi member Anakku Baby Connection..

That's all utk hari tu.. So, tamatlah cite raya aku!!! Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........

eh.. belum daaaaaaaaaaaaaaaaaa lg.. rasa nk jugak aku attachkan gambar irfan masa otw kami balik.. saja2 je suka2... hehe..

Adik aku yg bongsu (fitri) a.k.a paksu irfan

Steady lg tu..

tak steady dah.. sibuk je tgn nk pegang camera jugak

No comments: