Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 28, 2009

BLOG BERWAJAH BARU

Huh.. setelah penat menggodek2 blog ni.. akhirnya dpt jugak aku mencantikkan blog aku ni (cantik ke? heheh).. ape2 pun tak kisah.. dimata korang cntik ke tidak..tp bg aku ok sbb aku ni mmg tingin nk tgk blog aku ni lain dari sebelum ni.. bukan apa.. aku ni tak sempat nk godek benda2 alah ni.. tp sempena hari jumaat di mana rehatnya lama, so aku menggagahi jari jemari ku untuk menggodek a.k.a meng"explore" ke seluruh isi perut blog ni.. (hehe.. aku ni membuat penyalahgunaan bahasa melayu daa).

Bukan apa.. asyik tgk blog org, cntik je.. blog aku?? erm.. mcm hampeh.. tp takpe.. setiap perubahan tu adalah ilmu.. sekurang2nya hari ni aku dah belajar 1,2 3, 4, 5 dan ... benda baru.. hehe.. bg sape yg tau lama dah jgn la gelak kat aku tau. And kpd kak adha, mintak maaf a.k.a sorry sbb telah menciplak akak punya idea (idea akak ker?? heheh...) pasal letak gambar irfan n brp berat dia mengikut bulan tu.. hehe. n klu ada masa lg nti, aku leh tiru org lain punya plak.. huhu..jgn marah..

K laa.. chow dulu.. see u kat next entry.. babaiii.. daaaaaaaaa.....!!!!!!!!

No comments: