Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 22, 2009

Dinner @ Nurul Ikan Bakar Special

Khamis lps aku n family (chewah bunyi mcm besar je kan family aku) hehe... takde la.. just aku, hubby & our lovely son.. saja la dinner kat luar sbb dah nk puasa kan? Kira mcm nk mkn besar la sket.. n more 1 reason why aku n hubby nk dinner kt luar ialah...Cuba teka apa? heheh.. mls masak? erm.. mls masak or tak sempat msk tu mmg alasan wajib la.. tp slu klu mls or tak sempat masak pun aku akan tapau n mkn kat umah je.. tp sbb yg 1 tu ialah nk try keta baru aku.. huhu!! yuhuu!! keta baru dh smpai n almost 1 week aku takde kete disebabkan kete lama sudah dijual ke tangan tuannya yg baru.. sedih mmg sedih bila ingat psl kete lama sbb kete lama tu la yg byk berjasa.. Ape2 pun, kete tu pun slmt menjadi milik tuan barunya.

Perasaanku? erm.. of kos la sgt gumbira. bertambah gumbira ialah irfan. Reaksinya bila naik kete baru ialah sgt teruja la kot.. sbbnya bila masuk je dlm kete, dia tak abis tgk kiri & kanan seolah2 dia berada di dunia lain (over plak aku kan) hehe.. takdela biasa la kan, baby bila lain sket je keadaan, mulala dia akan rasa lain.. hehe.. erm.. korang mesti nk tgk kan gambar keta aku kan? let's check it out..

Ini dia!! Kete baru aku n hubby.. PJG 9032.. Jgn mara.. ada 2 ekor panda yg menjaga keta aku tuh.. huhu

Ok berbalik pada tajuk entry aku hari ni, takde ape nk share cuma nk cite yg irfan sgt baik moodnya pada mlm itu, mungkin tempias naik kete baru kot? heheh.. k la. spt biasa Nurul Ikan Bakar mmg best tau.. slunya kalau ada bujet lebih sket aku selalu la mkn besar kat situ.. ok la, jom la lyn pics2 yg aku sempat snap sambil melayan karenah irfan n makan.

Ni lah suasana kedai Nurul Ikan Bakar tu.. aku sengaja pilih tmpat mkn bersila supaya irfan boleh baring di situ.. mmg cntik tmpat ni n kedai mkn ni amat lah besar. Klu ke Penang, singgahlah kedai ni.. Mmg puas hati..

Keceriaan Irfan di Nurul Ikan Bakar

Bapak mithali melayan karenah anak dia

Irfan with papa

Irfan with me

k.. Chow..!! jumpa lagi kat next entry..

No comments: