Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 25, 2009

Berbuka Puasa Bersama Anak Tersayang

Hai... Korang ingat lagi tak entry aku yg lps di mana aku ada janji nk cite aku berbuka puasa bersama irfan? kalau tak ingat, buat2 ingat la.. Camni citenya.. hari 1st posa aku berbuka di rumah parents aku.. Aku sgt berharap agar irfan tido time berbuka tu.. tapi hampeh.. mata dia seluas2 alam terbuka.. tak menunjukkan lgsung tanda2 dia ngantuk.. So, oleh kerana seisi rumah berpuasa n hendak berbuka puasa, aku pun telah letak irfan di dalam carseat dia.. Wlupun aku rasa carseat dia tu kecik n irfan mcm terpeleot je dok dlm tu, tp apa boleh buat.. Kena jugak la letal dia dalam tu sbb aku mmg tak bawa balik rocking chair dia.. nk letak dia dalam buai pun, takkan la nk tinggal dia sorang2 masa kami sume berbuka.. sure dia tak nk punya.. Nk baringkan dia atas tilam, irfan ni pantang baring. bila baring je nk meniarap plak.. dah tu stgi penat mula la rengek2... hehe.. So, aku letak la dia dalam carseat tu n dia duduk kat area kami sefamily berbuka puasa.. .. k la.. let's check it out..

Tgk tu.. apa ntah dia tgk n sibuk2 nk pegang.. hehe.. sengaja aku bukak bumbung carseat ni..

Alamak!! kepala Irfan terpeleot la.. heheh.. Sempit kan carseat ni dgn irfan.. irfah dah besar.. dia nk carseat baru la tu..

ha.. ni dah steady dah.. aik.. ada air liur kat tepi mulut tu..hehe

2 comments:

Mak Izz said...

alalalala.. cian irfan. pasni minta mama dengan papa belikan carseat yang baru la ye. barula tak terpeleot lagi. hihi..

Nur Irfan Juezrie said...

erm.. ok aunty adha.. nti balik umah mak tok, irfan nk p manjaku.. hehe