Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 23, 2009

IRFAN WITH HIS NEW HAIR STYLE

Weekend ni aku balik ke kg utk sambut Ramadhan di sana.. Spt biasa, bila balik kg je..ada la cite yg aku nk share dgn korang.. Cite kali ni ialah cite pasal style rambut irfan yg didandan oleh pak su irfan. Nama style rambut irfan ni adalah rambut David Beckham So, lets's check it out...

Pandangan dari tepi

Pandangan dari belakang

Pandangan depan

Muka serius

Muka suka sikit

Muka suka banyak

Tu la sket sebanyak yg dapat aku share dgn korang.. masa ini aku tgh bersiap2 nk kuar shopping. wlupun posa2 tidak mematahkan semangatku utk shopping.. Hasil shopping pada hari itu ialah sebuah handbag raya jenama BUM, sebuah purse utk aku, sepasang baju melayu utk hubby, sepasang baju raya utk irfan n sket aksesori keta baru aku.. Actually, niat asal nk mencari baju melayu utk irfan.. tp memandangkan saiz baju melayu ready made takde saiz irfan, so, aku tak beli utk dia..

N korang nk tau tak cite 1st time aku berbuka posa bersama anak, so, tunggu next entry k..

Chowwwww dulu k!!!.. Jumpa next entry..

2 comments:

Mak Izz said...

wow rambut irfan gaya david beckham ye... amboi2 blh buat rambut raya ni. tgk tu irfan dh jadi barbie doll. suka2 je paksu styling rambut irfan kan. nsb baik comeiiii!

Nur Irfan Juezrie said...

tu la pasal aunty adha... paksu irfan mmg cmtu.. dia kalau dpn cermin berejam repair rambut.. ni irfan lak kena jadi model..hehe