Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 29, 2009

Seperti yang dijanjikan (esp utk kak adha)


Salam sume..


Seperti yang dijanjikan (esp to akak adha), hari ni aku akan upload pics2 brg2 yg aku beli utk irfan khamis lps.. hehe.. wlupun aku sgt sibuk dgn tugas2 aku juga menanggung tugas2 PA dekan (dia cuti), tapi aku gagahi jugak utk update aku punya blog ni.. asalnya smlm ada la gatai2 tgn nk update kat hp laki aku (dia beli hp baru ada wi-fi). Sbbnya smlm aku berada di umah parents aku n line internet pun ada, so leh la dia berwi-fi.. tapi oleh krn, sgt ngantuk n memandangkan hari ni awal2 pg aku kena bertolak dari perak ke penang. wlupun dah selamat smpai ke ofis lewat iaitu pada jam 9.10 pg (1 jam lewat), tapi aku tetap menjalankan tugas2 rutinku seperti biasa.. pg2 lagi dah ketuk pintu boss aku remind dia diary hari ni (wlupun slu remind kul 8.10 tapi hari ni remind kul 9.10) n 1 lg tambah keje aku iaitu cover keje PA dekan hari ni.. terkejar ke sana ke mari, ke bilik dekan n tmpat aku.. tadi ok la sepagi dekan ke DTSP (dwn tuanku syed putra) ada sambutan siswa (pelajar baru sidang akademik 2009/2010). wlupn aku mula berjinak2 dgn hal student ni, aku ttp tak brp nk mahir lagi.. sbb baru nk smpai sebulan aku bertugas di tmpat keje baru (pusat pengajian teknologi industri, USM).. dulu aku buat keje staff matters je, al-maklumlah keje kat HR dept. Bila dekan dah balik ofis, aku pun kena la buat2 mcm rajin je.. heheh (konon2 la g antar mail masuk wlupun mmg betul la ada mail masuk).

Berbalik kepada cite asal, actually aku nk attachkan pics brg2 irfan yg aku beli tu utk kak adha.. tapi maaf ye, ada a few gambar yg aku lupa nk ambik.. tapi kalau gambar tak brp clear mintak maaf la ye.. al-maklum la guna kamera hp je..


erm.. tula antara pics yg sempat aku ambik.. so, kpd kengkawan sume, sunshine square tgh buat baby fair kat foyer sunshine.. tak silap aku smpai 19 julai kot.. kalau sesiapa yg nk shopping barang baby.. mmg berbaloi abis beli masa ni.. tu yg aku grab baju smpai 5 psg (asal nk belikan irfan sweater je utk ke cameron highland) sbb baju irfan pun dah byk smpai tak muat almari dia.. tapi ape leh buat.. shopping punya pasal, ku lupa segala2nya..

3 comments:

Mak Izz said...

wow bestnya irfan. mama beli baju cantik2 utk dia. stokin siap 5 psg lg. untie adha jeleslah cmni. hihi.. nt g cameron jgn lupa amik gmbr tau!

sunmelonz said...

untuk kawan irfan yg nama luqman tu ada x? hehehehe :D

Nur Irfan Juezrie said...

erm.. harapan tinggal harapan