Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 30, 2009

Harapan tinggal harapan!!

ermm.. aku betul2 bengang bila last minit laki aku kena outstation p port dickson. mlm td kul dkt2 kul 9.30 bos dia call soh p jugak2.. wlupun beribu alasan diberikan oleh laki aku (konon2 beribu la).. mana taknya aku tak frust dia outstation smpai hari sabtu.. padahal hari jumaat tu ada family day ofis dia kat cameron highland.. aku smpai dah excited gila nk p cameron memandangkan aku tak penah g sana semenjak kali pertama aku ke sana (ms aku form 3).. tp oleh kerana laki aku outstation, tak dpt la aku p cameron.. baju sejuk utk irfan pun aku dah belikan.. stokin yg byk pun dah aku belikan.. konon2 utk anak aku kat sn..

meluatttttnyaaaaaaaaa.. pttnya yg kena p bentang apa ntah keje dorang tu, gred tinggi.. tapi napela org2 besar ni besar pgkat je tapi otak kecik.. nk jugak soh laki aku p.. mcm la laki aku tu tau sume.. (ni kes penaya org bawahan la. Kalau gaji laki aku tu mcm gaji depa takpa.. ni dah la kecik.. nk claim blik nti, punya la susah..

aku rasa mcm nk je soh laki aku tukar keje.. tp boleh ke? keje ape skg ni yg ada..
hai.. nasib2.. apa leh buat.. bak kata kak adha laki aku tu "sangat BERKHIDMAT UTK NEGARA". hehehe.. ERm... takpala.. kalau berkhidmat utk negara mcm nk mati dapat negara ka.. ok gak.. ni abuk pun tarakkk..

so, npknya terpaksalah aku do umah dgn pengarang hati jantung pisang aku je.. iaitu irfan.. takpala irfan.. tak lama nti papa irfan jadi kaya la.. (nyampahhh)

No comments: