Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 29, 2009

Sabtu yg indah

erm.. kenapa aku kata sabtu yg indah?? heheh.. tentu korang sume suspen kan? actually takde ape2, just nk share kat korang sume pic irfan yg sedang tido dibuai mimpi indah..
sengaja aku tak kejut irfan wlupun time ni dah kul 11.20 pg.. aku sedaya upaya mengabiskan sume keje umah sebelum irfan bangun.. escpecially keje2 umah yg kena buat di dapur, bilik air n ampaian.. sbb apa? kalau irfan bgun, confirm aku takleh nk jauh2 dgn dia.. dia mesti npk org kalau dia bangun.. kalau tak, merengek la dia.. kalau mood dia ok, dia ok la.. tapi most of the time, dia ok la.. irfan anak yg baik.. hehehe (Perasan sendiri)

aku pulun gak nk buat keje bg siap2 sbb ptg ni irfan nk balik perak jumpa mak tok n tok wan.. wlpun tak dpt balik hari jumaat (sbb papa irfan kena keje outstation smpai hari sbtu), tapi irfan n mama dia ttp sabar menunggu sehingga petang..
tapi ptg pun papa irfan tak balik2 lagi.. apa taknya papa irfan singgah beli durian balik pulau utk tok wan. tok wan plak nk mkn durian balik pulau.. so mghrib baru papa irfan balik, n then terus kami balik perak..


ni la gambar irfan tido dalam suasana yg suram n sejuk nyaman smbil aku selimutkan irfan guna selimut aku.. hahaha


No comments: