Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 26, 2009

kebusanan..

Erm.. kebosanan melanda diri ku.. Wlupun ada keje yg perlu aku lunaskan.. tapi kje2 tu sume membuatkan aku bersemangat utk setelkan.. cuba korang sume teka keje apa.. n aku berpendapat korang sume pn tak suka buat benda ni.. ha! apa dia?? jawapannya ialah failing.. dah bertimbun surat utk aku failing..tapi ntah bila nk buat..
asyik ada mood je nk buat failing, bila nk start nk buat terus rasa loya sume ada.. tu tandanya tak nk buat la.. hehhee

Ape2 pun, aku rasa nk berblog la.. wlupun ada benda yg aku perlu share dgn korang sume.. tapi rasanya tak leh share hari ni. bujet2 hari isnin (insyaAllah)..

Tapi mmg best la smlm aku shopping.. (kak adha tau ler.. heheh) sbb aku dah berjaya memuaskan hatiku dgn bershopping.. spt yg aku cite dalam blog sblm ni tu la.. irfan, aku tinggalkan kat umah baby sitter.. apa lagi!! mama n papa irfan pun shopping sakan la.. (sebenarnya mama dia je.. papa dia biasa la.. jadi pak guard n tukang pgg barang/tolak troly). tapi irfan jgn la risau.. yg mama n papa beli smlm tu sume barang2 irfan..
kalau irfan ikut pun, irfan hanya tido dalam stroller je (al maklumlah tmpat aircond).. baik mama n papa je p shopping... hehehe (teringat zaman irfan blm lahir lg)..

Tapi smlm mmg best.. ada baby fair kat foyer sunshine square.. rasa mcm nk angkut je sume.. heheh (tamak haloba).. dah abis shopping pun masa nk balik dah dalam kete pun rasa mcm nk kuar balik tgk lg barang.. heheh (tahap gaban)..

erm.. sebenarnya aku nk attach gambar2 baju cute irfan yg aku beli smlm.. tapi tak sempat lak nk ambik gambar.. (ni idea kak adha la.. aku tak teringat pun nk ambik gambar) tapi insyaAllah, permintaan akak akan ju kabulkan dlm masa terdekat ni.. next blog akn aku attachkan gmbar2 tu.. ntah la kat kak adha tu, katanya nk tgk benda yg aku beli.. lgpun aku dok puji2 brg pureen kat dia.. sbb aku mmg sukakan pureen brand (tak mahal sgt, n material dia bagus).. tak tau la napa aku suka sgt brand pureen tu n yg penting kita mestilah mengukur baju di badan sendiri, jgn beli baju kecik, badan besar nti npk pusatt..hihiihi..HIDUP PUREEN..

ok la!! chow dlu.. jumpa di next blog.. byeeeeeeeeeeeeeee

2 comments:

Mak Izz said...

kehkeh.. lawak gk. esp tang bab jgn beli baju kecik tu, nt nmpk pusat. kang ada pulak yg terasa, dlm maknanye tu. a'ah akak tunggu ju upload. x sabar ni.. (tp hrp2 jgnle terpengaruh) jgn lupa letak harga sekali tau! Harga before & after discount. Wah..

Nur Irfan Juezrie said...

ala.. sapa mkn cili dia la yg rasa pedas.. tu kiranya ada 2 makna la tu..
fhm2 la kan? hehehe..
ala harga sblm n selepas takde la..
sowyyyy...