Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, September 18, 2010

Jumpa Juga akhirnya di Terengganu

** sebelum tu, just to update.. hari ni dh masuk keje.. 1st day masuk keje.. pttnya rabu tp sudah teremergency leave daaa... hehehe.. so, mood nk buat keje sgt mls ok!! nsb baik mood nk update blog masih ada..huhu!!

***sambung story ok!!
Jumpa APA?? ha!! suspen kan?? aku pun suspen gak tau masa jumpa benda ni.. teruja giler.. happy tak terkata.. nk tau apa.. jom tgk!!!!!

>

>

>

>

>

>

apa ni ye??

ni la selimut fav irfan or selimut busuk dia.. selimut ni sama dengan selimut 1st dia.. takat ni, irfan hanya suka 2 selimut je.. iaitu yg bercorak biru ni n 1 lg berwarna cream..
aku terjumpa masa aku kt terengganu umah PIL.. aku beli kt Pasaraya Seri Intan.. credit to PSI sbb masih ada stok blanket ni..

aku mmg dh merata2 cari blanket ni di penang n perak.. so far tak jumpa.. mybe stok dh abis.. so, dh jumpa sebijik mcm selimut 1st irfan.. apa lg.. aku beli la.. menjadikan selimut fav irfan ada 3.. 2 corak biru cmni n 1 wane cream plain.. nsb la ada 3 helai.. leh gak buat basuh bila time2 tak terduga.. penah aku beli 2 selimut brand lain n material lain.. irfan tak nak.. wlupun dlm gelap. .mata terpejam.. dia just raba2 je selimut baru tu dia boleh beza tu bukan selimut fav dia ...

boleh beza tak?
yg atas tu baru beli
yg bawah tu yg 1st beli masa before irfan lahir..
yg atas tu baru je kan colour dia.. yg bawah tu dh hitam2.. wlupn basuh letak clorox.. hehehe

ni selimut yg 2nd aku beli.. wane cream n plain.. material sama dgn blanket biru

p/s : mesti heran kan camne aku leh smpai ganu?? padahal aku dh war-war aku nk beraya di kelantan.. tunggu full story about raya k!!

2 comments:

Mak Izz said...

hehe.. akhirnye jmp jgk blanket yg sama kan. mmg betul2 bezalah yg baru dan lama.

tu pasal la agaknye lelaki suka cari yang baru. hem...

nsb baik irfan x ksh dengan blanket baru asalkan sama. buatnye dia nak yg kepam tu jugak. alahai... hilang kemachoan. hiks!

Nur Irfan Juezrie said...

hehehe.. akak dia tak kisah la.. wane pudar ke baru..asalkan corak sama.. ju guna semua tiga2 fav selimut dia tu.. cuma rotate basuh2 la..