Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 22, 2010

Bermulanya Entry Raya Aidilfitri 2010

Sebelum mood raya sudah abis, baik aku story morry cite raya aku.. spt biasa la.. mood tak brp nk mari, tp aku kuatkan smgt jugak la..

so, let's start the story, i'll try to make it short n simple..

seperti yg korang sedia maklum tahun 2010 ni merupakan turn raya di sebelah hubby di kelantan wlupun pttnya turn kg aku this year.. aku redhakan aje atas sebab2 yg penah aku nyakan di entry2 sebelum ni.. ternyata sedih, sayu di pagi raya tak dpt dielakkan bila berjauhan dengan family sendiri.. tp alhamdulillah, semuanya berlalu dengan penuh teratur dan gembira..

aku bertolak balik Kelantan pada hari Rabu kira2 jam 10.00 pagi n sampai di rumah tok hubby lebih kurang jam 3.30 petang.. alhamdulillah, jalan tak jem. masa aku smpai tu my FIL mmg dh ada di Kelantan sbb cuti sekolah kan dah bermula.. FYI, keluarga mertua aku stay di Terengganu coz my dad in law keje di Ganu.. so, time raya mmg sume ahli keluarga akan berkumpul di Kelantan iaitu umah nenek en hubby. alhamdulillah jugak, irfan seperti biasa sentiasa behave.. cuma sikit je dia kurang selesa mybe jalan pusing2 dia rasa pening2 kot.. last aku balik kelantan masa irfan 5 bulan iaitu setahun yg lalu.. masa tu mybe dia kecik lg kot.. masa dia abis dgn tido je.. tp skg tidak lg.. masa tido sikit berbanding masa bermain.

alhamdulillah.. kami smpai dengan selamat.. bila smpai je terus rest sebentar memandangkan lmbat lg time utk berbuka.. sempat layan cite ular emas.. coz tok ma @ nenek en hubby minat cite ular emas..

k.. la.. smbung cite hari ke-2 n seterusnya di next entry..

p/s : sorry this entry, takde gambar..

No comments: