Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 22, 2010

~2nd Day~

Setelah tarikh hari raya puasa tahun 2010 diumumkan pada hari Jumaat, ha.. sah la kena puasa lg sehari kan?? huhu.. spt biasa.. niat di hati nk g jalan2 shopping apa2 di saat terakhir.. tp memikirkan jalan yg sudah semestinya jem especially jalan nk ke KB.. aku batalkan niat aku la.. pg tu just ke pasar Tumpat je.. bawa MIL beli bahan2 basah utk dimasak pada hari Raya.. of kos la org ramai tak hengat.. nk parking pun 3 kali pusing kawasan pasar.. dh la posa! huh penat mokcik!! n tlg ambil perhatian ok.. aku tak tinggal posa pun tahun ni.. yahuuuu!!! berjaya den tak tinggal posa.. ni tahun ke2 aku tak tinggal posa.. 1st year masa aku ambik spm..mybe stress terlebih, hormon pun tak betul.. so, period pun takut nk jalan.. but kali ni aku tak stress apa2 pun.. tp tak tau la nape period takut nk jln.. heheheh.. (jgn risau kawan2, aku takde apa2 tiada berita gumbira utk dikongsikan).. hehehe..

Niat di hati, mmg nk cari sampin irfan.. saja ja syok2.. aku nk jugak balas dendam.. coz tahun lps raya irfan tak pakai baju melayu pun.. coz mls la nk cari saiz kecik dia tu.. my mom lak mls nk menjahit baju melayu si kecik tu, rumit katanya.. so, thn ni.. aku balas dendam la.. terus terniat nk belikan sampin utk irfan.. n also terniat nk belikan kopiah.. tp bila try je kopiah, irfan terus ambik buang.. huh!! so, terus tak jadi beli kopiah... irfan mmg gitu.. dia tak suka sgt apa2 di kepala.. topi ke apa ke.. last2 benda yg aku beli sampin irfan.. huh!! org ramai tok sah ckp la.. mmg ramai.. nk jalan pun susah.. dgn panas, dgn puasa, dgn dahaga sume ada tau! tp aku gagahkan jugak la.. dh setel beli sampin irfan dgn harga Rm10 n dgn takde choice aku ambik jugak la.. mujur ada colour hitam yg sng nk match dgn baju2 wane lain di tahun2 hadapan..

lps tu terus balik umah.. penat oooooo!!

cite raya?? tunggu next entry.. hambek ko 2 entry utk mukadimah je.. hihihi... tungguuuuuu!!!

No comments: