Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 2, 2010

~April Fool~

Salam 1 April.. hehe.. april fool?? tp ni bukan april fool tau.. ni adalah entry ikhlas dari aku.. bukan main2.. bila dikenang kembali zaman sekolah2 time dok hostel.. siap la mlm april fool sume org akn berjaga2.. yela masing2 tkt dikenakan.. mcm aku time kt hostel dulu penah la kena.. kapur kasut diconteng kt kaki la.. colgate letak kt pipi la.. mcm2.. hehe.. mklumla junior.. buli membuli tu perkara biasa.. tp buli2 tu still lg benda yg under control la.. takde la smpai over2..

Ingatkan jugak tarikh 1 April ni, setahun yg lps time ni aku dh bersiap2 utk ke hospital.. mana taknya.. lg 2 hari irfan akan dilahirkan.. pg2 1 April aku telah 'turun tanda'.. oleh kerana aku dh over due (aku due on 31 march 2009), so bila 'turun tanda' je terus cuak la.. tkt la apa2 yg buruk berlaku.. baik berjaga2 kan? So, bila ke hospital je.. aku terus di'admit'.. contraction tu takde lg.. n aku start contraction pada ptg tu.. smpai la ke tarikh 3/4/ 2009 jam 12.25 pg di mana aku telah lahirkan irfan secara c-sec.. hehe.. masih segar di ingatan aku sume perkara2 tu.. sgt cuak, takut, cemas n of kos sakit OK!!!

Alhamdulillah, lg 2 hari iaitu lusa irfan akan mencapai umur 1 thn.. Terima kasih kepada Dia yg memberikan kesihatan kepada aku n suami utk menjaga n mendidik irfan sehingga la skg.. dan apa yg penting semoga NUR IRFAN HAKIM menjadi anak yg soleh, bijak, berguna kelak.. insyaAllah... aminnn...

No comments: