Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 31, 2010

Irfan demam

Hai.. Salam siaran dari umah my parents.. aku bercuti ni.. 2 hari je, smlm n hari ni... huhu.. esok dh keje.. buhsaannn yg amatt!!! hari ni hari konvokesyen adik aku.. aku ni cuti nk jugak la ikut ke konvo adik aku tu.. tp irfan lak demam ni.. tinggal la aku berdua dgn irfan.. huhu.. sian dia.. tak tau la nk boleh apa lak? yela.. kita kena jugak la percaya ckp org tua2.. ada yg kata nk boleh berjalan la, boleh ckp la, nk naik gigi la.. harap2 tu lekas2 la irfan ye... kamu punya besday pun lg 4 hari je lg.. hehehe... kejap je rasa irfan dh setahun.. mcm tak percaya gak aku boleh menjaga irfan sendiri tnpa bantuan org lain... esp my mom.. ala setakat jaga sket2 masa balik kg tu kira ok la kan? hehehe....

Jom layan pics sket tgk irfan demam..

tido2 ayam je..

tgk cartoon

jom smbung cite..

dari hari ke-45 irfan dilahirkan, kira lps pantang la, aku menjaga dia sendiri.. takde nk tinggal2 dulu kat mama aku.. padahal mama aku mintak utk jaga irfan smpai la dia besar sket. .. tp aku rasa biar la aku menjaga sendiri.. bukan tak pcy dgn mak sendiri.. sapa tk pcy kt mak sendiri kan? n apa yg lebih penting.. mak bapak kita klu dh ada cucu, syg cucu lebih dari syg anak sendiri.. betul tak? heeheheh.. aku tak tau.. tp mak aku mmg ada ckp cmtu.. heheh.. korang kt luar, korang fikir la sendiri.. nk tunggu smpai ada cucu? hah!! tak tau la sempat ke tidak nk tunggu aku bercucu.. hehe

So, just nk update tu je.. tp apa yg aku npk perubahan drastik kt irfan ni.. lately ni dia ringan mulut.. dh nk start ckp la kot agaknya.. sbb bg aku irfan ni lmbat la gak.. sbb ada anak org lain muda sket dari irfan pun dh pndai ckp... tak kisah la.. asalkan irfan sihat n membesar sebagai sorang anak yg berguna k!! ha berbalik kepada kisah irfan bercakap, smlm dh kuar perkataan 'ibu' n 'abah'.. hai ibu n abah mana ni irfan.. hehe.. hah! aku tak kisah la.. dia panggil ibu pun cukup membuatkan hati ku sgt gembira..

P/S : wlupun irfan demam n merengek aku kena sabar layan karenah demam dia.. bukan apa.. sian tgk muka demam dia tu.. sgt tak larat.. rindu papa dia kot!! sabar ye irfan.. jumaat ni papa balik ye syg!

5 comments:

$uNmeloN said...

demam nak besaq tuh... sabaq...

Nur Irfan Juezrie said...

hehe..tula.. demam nk boleh akal..

NeenaAnuar said...

semoga irfan cepat sembuh yer! ;)

zoelalisa said...

irfan dmm nk dpt adik :p

Nur Irfan Juezrie said...

NeenaAnuar : thanks akak for ur prayer.. erm.. so far hari ni dh ok dh..

Zoelalisa : amboi2 intan.. irfan nk adik?? hehe..nti dulu la kot.. tunggu adik intan dulu la.. hihi