Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 30, 2010

Lucky Draw

Erm.. maaf sume.. ni last minit punya entry di saat kesibukan melanda diriku skg ni.. tp apa2 pun mesti menyempat je.. just to join lucky draw.. bukan apa.. tuan penganjur yg tinggal komen di blog aku ni ha.. so, y not join.. mana la tau kot2 ada rezeki.. sebelum2 ni try tak penah bertuah.. heheh.. takpe.. sekadar mencuba, ada rezeki, ada la.. insyaAllah..


So, jom la kita join lucky draw ni.. tarikh tutup lucky draw ni telah dilanjutkan ke 15 May 2010..npknya lg byk masa la.. n rugi je aku kelam kabut join lucky draw ni.. dlm tgh2 kelam kabut join, rupa2nya tuan penganjur telah extend tarikh tutup pulak.. so, aku tak join ni di saat2 akhir la.. .. saya nk juga la join lucky draw ni bukan apa.. just try n mana tau bertuah dpt hadiah free.. hadiahnya pulak bukan calang2.. hehe.. tq penganjur iaitu MummyAr. n thanks jugak to mummyar sbb sudi tinggal komen kt my blog k.. klu tak saya tak tau pasal lucky draw ni..

1 comment:

MUMMYAR said...

salam...pls update ur blog ye...tarikh tutup 15 may....nnt add link ariesreeve ngan mummyar ye....pastu email me which category u nak masuk...kalau x faham g kat link ni....

http://mummyar.blogspot.com/search/label/LUCKY%20DRAW%20UPDATES