Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 5, 2010

Irfan dan Kereta

Hi.. setelah 2 entry sebelum ni adalah entry yg bermood sedih, so hari ni entry bermood happy lak.. tak mau la sedih2.. kan tak baik sedih2.. nti cpt tua lak.. hihi.. so, nk kata entry happy tak la jugak.. ala entry biasa2 je.. entry pasal anak aku la.. ni nk cite la.. setelah lama tak update cite irfan kan?

so, tajuk entry aku hari ni irfan n kereta.. napa kereta? bukan pokok? bukan basikal? bukan katil? sbb aku nk cite la.. irfan sgt suka dgn kereta.. pada entry2 yg lepas ada kan aku cite pasal irfan suka sgt dgn stereng kereta.. so, ni adalah kesinabungan cite entry tu la..

in fact smpai skg pun dia suka sgt dgn stereng keta.. klu papa dia drive, dia tau dia takkan kacau.. tp klu keta stop, tak kira la kt traffic lite ke, stop apa2 la.. dia mesti nk bgun nk p kt tmpat driver.. huhu.. tension betul.. then klu keta berjalan dia akan dok elok2 balik.. tgk la budak2 zaman sekarang.. cerdik tak cerdik.. so, ibu bapa zaman skg kena bijak mendidik anak2 .. jgn smpai cerdik ke arah yg tidak sepatutnya.

Ok berbalik pada cite aku .. aku just nk tunjuk la gambar2 yg smpat aku snap bila g shopping complex.. kan ada keta yg masuk token tu.. aku mesti letak irfan atas tu. tp tak masuk token la.. sbb irfan pun still baby lg.. mau melambung irfan naik keta yg bergerak tu.. tp ada sekali kt tesco aku letak dia n letak token.. sbb tgk keta tu berjalan tak la begitu membahayakan.. so, jom layan gambar n video kt bawah ni ye!!

Lokasi 1 : QB Mall

Penuh kekusyukan klu dh dpt stereng

Papa irfan je yg posing, tp irfan.... sorry la nk tgk camera, tgk stereng keta lg best!!

maintain kusyuk

Lokasi 2 : Tesco (Tingkat 2, Hadapan Mcd)

no word can I say... kusyuk je tgk stereng

Tgk tu.. smpai cmtu la aksinya bila dpt pgg stereng

Lokasi 3 : Manjaku Baby Centre, Manjung

Penuh konsentrasi

Tgk apa pulak tu??

Teruja giler!!

Lokasi 4 : Tesco jugak kot (tp tak ingat kt ne) alamak!!!

dia dh tak heran dh bila aku panggil dia..

dia buat derkkk je tau!!

Layan video pulak jom!!





No comments: