Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 9, 2010

Irfan Dipenjara??

Hai.. just nk share pics irfan dipenjara? ha? Penjara? penjara apa ek? erm.. tak mo cite pjg.. kite layan pics dulu ek!!

Irfan dipenjara.. hehehe

tgk tv dari penjara kecil

ralit bermain

tak hirau apa dah


buat muka kesian..


ha! korek apa tu?

"korek telinga la mama"

korek lagi

konon2 buat muka sedih la tu

ha! terus ngis!!! hehehe

ha.. meh aku cite sket camne dia leh dipenjara janji tu. eh..silap tu tajuk lagu Awie.. hehe.. cite dia cmni.. since my asben 2 bulan stgh tiada di rumah, secara tidak lgsung n otomatik, irfan tido dgn aku la.. so, aku decide utk letak playpen dia di hall. So, time aku ada keje sket2 kt dapur ke apa ke, aku letak dia dlm playpen tu.. so, dia dpt bermain dgn selamat..

Dari membiarkan dia dok di luar abis seluruh isi rumah diterjahnya.. so, tu la sebabnya.. hihi..

"maafkan mama irfan, mama tak berniat untuk berbuat begitu, mama buat pun utk kebaikan irfan supaya irfan selamat ketika bermain"


~~The end~~

No comments: