Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 13, 2010

Giveaway Sapa Mahu Tupperware Percuma?

Nk try la giveaway ni..saja suka2.. mana tau rezeki.. since aku skg ni gila tgk barang2 tupperware.. dpt tak dpt tu perkara no.2.


Azam/perubahan/matlamat saya untuk tahun 2010 ini ialah untuk menjadi isteri dan ibu yg mithali iaitu terdiri daripada sifat2 penyabar, penyayang, lemah lembut. Saya sgt lemah dari segi kesabaran.. Berkali2 untuk cuba untuk bersabar dan selalunya gagal. Saya betul2 nk kurangkan sifat tidak sabar itu di dalam diri saya.

Langkah2/Usaha/Strategi untuk saya mencapainya ialah melalui pembacaan, berkongsi masalah dengan org2 yg dipercayai untuk tujuan menambah pengalaman.. sekali gus dapat mempraktikkan di dalam kehidupan seharian. Selain itu, sebagai seorang Islam, kepercayaan kepada Allah sgt penting. Berdoa supaya Dia memberikan kesabaran yang paling tinggi kepada saya. Kesabaran yg tinggi tu penting supaya dapat saya mengawal emosi, perasaan dan mental saya.

** P/S : sekadar mencuba

No comments: