Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 20, 2014

Romantika..

Assalamualaikum..

Hai3!. Ceria ok di pagi isnin ni.. mana tak nya.. cuti 3 hari balik kampung ooo.. alhamdulillah.. have a great quality time with my family.. kebetulan my mom xberapa sihat.. n now alhamdulillah kembali pulih seperti sedia kala.. masak pun sedap macam selalu.. apa motif gitau masak sedap?. Haha.. motif dia.. aku mmg makan banyak bila setiap kali balik kg. Well, masakan plg sedap of coz la moms cook ever.

Kembali pada tajuk.. romantika?? Bukan romantika kat astro tu ye.  Romantika yg aku mksdkan ialah kedai hiasan romantika.. sejak2 terkecimpung dlm group2 deko mendeco kt fb ni.. aku dok menggila nk deco umah lagi.. padahal aku rs umah sekangkang kera aku tu dh abis utk deco2.. maybe utk tambah baik mungkin.. hehe..

Seperti biasa.. balik kg teringat romantika lat alor setar.. semalam kebetulan masa otw antar adik aku dr hostel nak balik ke rumah, singgah la romantika.. ha dah singgah.. xmenggila ke?? Of coz menggila mcm org gila.. auchh!

So ada la benda yg aku aim actually.  N alhamdulillah dpt gak rembat a few barang.. nnti ye aku story kt entry lain selepas projek deco yg xtau bila nk buat ni jadi. Harap bersabar. Pesanan utk diri sendiri jugak ni.. hehe..

Chow!

2 comments:

Mak Izz said...

fuhyo... besarnya romantika AS. x sbq tgk ju shopping apa. share plzzzzzzzzz...

Nur Irfan Juezrie said...

kak..mmg besarrrrr.. sure akan share nanti..