Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 13, 2014

Alkisah tahun baru n shawl biru

Assalamualaikum..

Entry ni khas ditujukan utk kak adha khalid.. nak sgt dia suruh aku update pasal shawl biru aku tu.. padahal shawl rm10 je.. ala shawl yg ada 2 bahagian kain tu . 1 bahagian plain n 1 bahagian ada corak bunga2 kecik..

Pics di ambil pada 1 jan 2014. Time ni nk ke seberang dengan menaiki feri.. yayyy!! Irfan abis hati sgt la dpt naik feri.. kami ni jrg sgt naik feri.. selalu guna bridge je..

Cara pakai shawl xpayah la aku tjuk ye.. sbb aku ni amatur sgt dlm bab2 lilit2 shawl ni.. aku lilit je npk selesa kemas ok je.. asal tutup dpn belakang.. mak suka nakkk!! .. so kesimpulannya beli la shawl yg bidang besar.. confirm senang utk dililit..








Sekian..

4 comments:

Mak Izz said...

thanks sudi tulis entry ni khas utk akak hehehe (kembang semangkok).

i like shawl bidang besar. kain cotton ke licin nih? mmg nmpk cantik pasai dia 2 layer. akak xde lg dlm collection nih.

Nur Irfan Juezrie said...

hehe.. as per requested..

akak.. ju pun suka bidang besar.. senang lilit n akan tutup dpn belakang..

ni kain licin.. bukan cotton. shawl ni panjang kan.. half kosong, half lagi corak.. so.. pakai kosong dulu.. so npk kt kepala dia kosong.. then yg corak letak atas kepala tg sikit.. so npk tone di situ..

| CIKZEK | said...

cap ibu dan anak ni. hehe sme je muke

Nur Irfan Juezrie said...

cikzek : hehehe.. :)