Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 27, 2014

BAHAGIAMU DERITAKU

Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mahu lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku... perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit.. semakin kau bahagia
Mengapakah... aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Yang pasti aku tak mahu lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku... perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit.. semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu...

Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu...

Utk pengetahuan readers, hafiz ialah my fav singer selain FT.. semalam AJL.. aku x tengok pun sbb awal2 lagi dh goal dgn irfan.. haha.. tp time 2 last songs aku dah terjaga.. se.pat tengok kau yg terindah n kalau aku kaya dalam mamai2..

Time persembahan artis tu lg la.. aku smbung tido balik.. time nk announce result mata aku segar balik.. n for sure im waiting for hafiz.. n I thought hafiz akan menang vokal tp x..

Apa2 pun lagu bahagiamu deritaku ni mmg fav aku.. mmg killer song I tell u olls.. melody best lirik bestt.. tahniah komposer tahniah hafiz bawa lagu ni dgn penuh penghayatan .. well, as usual.. hafiz kan?

Daaa!..

No comments: