Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 12, 2012

Surpriseee!!

Salam Rabu.. Ekceli bz tgh buat filing ni.. tetiba mood nk filing ada.. so, kena la buat .. n tiba2 jugak mood nk update blog ada.. so, lagi la cpt2 menuju ke pc..

Kat entry sebelum ni aku penah mention yang aku dapat surprise from en hubby untuk hadiah anniversary aku tu.. n tak silap aku pun penah mention yg aku dpat benda tu.. cumanya.. aku xnak la nk cite, camne surprise tu berlaku.. yg pasti, mmg aku tak tau apa2 n ianya adalah satu kejutan.. So, benda tu ialah..


iPad 2..

ha... gambar di atas tu versi google image, jom tgk versi aku punya..

baju wane pink..

isi dalam.. irfan tgh lompat.. aiii.. sapa yg suka lebih ni.. irfan ke mama? wlupun irfan yg setia main game kt iPad tu..

apple kena gigit.. huhu


pstttt.. walaupun surprise en hubby sedikit kebocoran.. sbb aku dpat menghidu bau2 apple tu.. en hubby agak mcm frust, sbb aku dpt tau.. mati2 dia x.. bukan iPad, bukan iPad.. ok fine!! apa2 pun aku SANGAT menghargai usaha utk surprise kan aku tu.. seriusly.. aku npk usaha dia tu.. hihi

btw, thanks dear abg sayang.. anniversary tahun ni, bagi lagi ye.. huhu... (semput pakcik!)

4 comments:

shuhadah Zainol said...

bestnye dpt ipad2... bertuah badan...

Nur Irfan Juezrie said...

hehehe.. thanks shu.. rezeki terpijak nama dia ni..

Unknown said...

syoknya dpt ipad...Nk 1..


http://fadthnwan.blogspot.com/

Nur Irfan Juezrie said...

iella ~ heheh.. bestt!! nak 1, soh cik abg belikan la.. hehehe

thanks sudi ziarah..