Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 6, 2012

Selamat Tahun Baru 2012


Rasanya belum terlambat untuk aku wish Selamat Tahun Baru 2012 pada hari ke5 di tahun 2012.. Harapan aku, agar tahun baru ni akan membawa seribu kebahagiaan n keberkatan dalam hidup.. Rasanya baik aku tulis je entry hari ni walaupun mood tak berapa nak mariii lagi, kena kuatkan semangat kalau nak jadi blogger tegar.. Hahahah tegar la sgt.. Blogging pun ikut mood.. Tunggu mood dt mmg kirim salam maut dulu la. Aku mendapat kekuatan utk terus menulis (wlupun sbnrnya sibuk dgn komitmen kerja di tahun 2012 ni).. Ermm bab keje later2 la aku cite ye.. InsyaAllah.. Ok sambung balik ayat td ye.. Aku mendapat kekuatan utk menulis ni sbb baru je membaca azam kak adha, kawan blogger seperjuangan aku.. Walaupun kami penah utk sama2 membina kekuatan utk menulis dgn buat target 1 hari 1 entry tahun lps, alhamdulillah sedikit sebanyak ada yg telah kami capai.. So, tis year aku n kak adha akan teruskan target tu walaupun sbuk dgn karier masing2 yg mungkin akan membataskan kami utk jadi blogger tegar.. So, 1 hari 1 entry or paling minimum 20 entry per month..

Ok.. Chow dulu utk permulaan entry di tahun 2012.. Entry2 lain akan menyusul kemudian..


No comments: