Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 3, 2011

~Happy Birthday NUR IRFAN HAKIM..~


Happy Birthday to NUR IRFAN HAKIM..

3 April 2011 - 2 years old..


2nd Birthday!!

Mama & Papa love you so much!! Semoga Irfan membesar menjadi anak yang soleh.. Sihat sempurna, cerdik, berilmu, beramal soleh.. Sempurnakan hidupnya dengan ketentuan yang baik.. Permudahkan segala urusan di dalam hidupnya.. dan murahkan rezekinya.. Tiada apa yg membahagiakan diri mama & papa selain dari mempunyai kamu .. we love u so much!!
Aminn....


Irfan, next year, mama tempahkan kek mcm ni utk irfan ye!! kt tengah tu kita letak pic irfan ye!!



7 comments:

NeenaAnuar said...

HAPPY BIRTHDAY IRFAN!

semoga menjadik anak yg soleh buat mama & papa okk.. ;)

Nur Irfan Juezrie said...

tq kak neena.. aminnn

-oP_ida- said...

happy befdayz irfan..........

moga jadik anak yg Bijak dan cepat-cepat mintak adik kat mama& papa..ehehhehe

$uNmeloN said...

Happy Birthday Irfan, May Allah Bless you & ur Family :D

Nur Irfan Juezrie said...

nida : tq.. haha.. tang bijak tu aminnn... tang cpt2 mintak adik tu.. kena tunggu irfan betoi2.. mintak dgn mulut dia.. baru leh bg.. hihii..

amer : tq so much amer... aminnnn

Mak Izz said...

happy birthday irfan! dah sebaya dgn Izz. hehe.. moga Allah selamatkan irfan dunia akhirat! selamatkan mama dan papa juga. selamatkan dari:

1) bala bencana
2) hutang piutang
3) fitnah
4) tipu daya
5) hasutan Syaitan
6) DLL

lain mcm je ucapan bday kali ni. hehe.. always mish u n ur family~ take care!

Nur Irfan Juezrie said...

tima kasih! tima kasih! & tima kasih!! tak terhingga.. byk ucapan bykla doa.. hehe.. miss u too..