Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 14, 2010

Mama_Balqis 1st Moment GiveAway

GiveAway lg?? em.. musim GA agaknya.. layankan jela... zasssssZZssssss!!!!


Kali ni nama giveaway ni ialah Mama_Balqis 1st Moment GiveAway.. sesaja mencuba nasib.. aku rasa la kan, nk join contest / GA ni bila ada mood tau.. mcm ada satu masa dulu, aku punya mood sgt nk join contest.. tetiba jadi takde mood.. n skg mood tu sudah mari.. so, tanpa membazir duit, join jela.. selagi mampu.. hehehe.. lgpun nk update blog pun takde cite menarik, so, utk tidak mendiamkan diri dlm dunia blog, baik join contest je.. hehehe. .janji happy...

Camne tercetusnya aku nk join this GA, memula saja2 blog walking then, terjumpa GA ni, apa lg.. aku pun menjoinkan diri aku la.. kan skg ni dlm mood GA/contest... wlupun lusa adalah tarikh last, aku cuba je.. klu ada rezeki ada la.. ha.. cite pasal tarikh last, dateline GA ini adalah pada 15 Julai 2010 tau.. so, kepada sesiapa yg nk join.. lekas2 la sebelum terlambat!..


Kalau nk join, ikuti cara2 mudah GA ini.. ikut arahan seperti di bawah ye!

& http://1malaysiagiveaway.blogspot.com/ (done)

* Add blog mama balqis dlm list, tepek banner n pastikan di link semula ke entry tu. (done)

* Buat entry ringkas mengenai Mama_Balqis 1st Moment GiveAway dan masukkan banner Giveaway ke dalam entry n mention dateline GA ini.. (done-seperti di atas)

No comments: