Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 6, 2009

Himpunan Aksi Irfan tido

Uishh... ni masuk entry ke-3 hari ni.. heheh.. apsal aku ada mood sgt nk update blog smpai 3 entry dah ni.. ntah.. aku pun takde jawapan untuk tu.. tp dah tgk byk idea, so belasah jela..

So, Spt tajuk entry aku di atas, kali ni aku tak nk cite, tp nk tunjuk je himpunan gambar2 aksi irfan tido dari umur dia satu hari smpai la sekarang.. actually byk lg gambar2 dia tido.. tp aku pilih mn yg best je.. so, smbil buang2 masa, lyn jela gambar si anak teruna aku sorang tu tido ek!!

New Born

1 month


2 Months


3 months

Gaya tido bila dah makin besar

uhh.. jenuh korang nk scroll down kan? tp takpela.. klu korang suka nk tgk, korang kena la scroll down.. klu tak suka tgk, tak pyah la tgk .. hahaha.. apa2 pun blog aku, aku rasa aku punya suka la nk buat ape pun kan.. janji aku happy!!! hepy! hepy!!..

<<<>>>

p/s.. lenguh jugak tgn aku bila scroll down nk view sume gambar ni.. ahaks!!!


2 comments:

NeenaAnuar said...

eeeee... sgttttt chomel!! :D

diyana said...

sumpah ta tpu..
comey gler..
hihihhi