Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 7, 2010

Sambungan Story Family Trip to Cameron Highland

Pagi esoknya, jam 10 lebih kami cek out dari apartment utk teruskan destinasi seterusnya.. tp layan dulu pics irfan sblm cek out..

sejuk ooo pg tu.. irfan dok mengeram je atas tilam..

hehehehe...

"hye.. saya irfan .. saya tak mandi lagi time ni.."

"eee... saya malu la"

smile to all of you..

Siap cek out, kami pun menuju ke destinasi seterusnya.. tak byk sgt tmpat yg kami p coz agak mengejar masa sbb Pak Njang nak balik ke Kedah pulak on that day.. so agk rushing..

sebelum tu,

on the way selepas cek out..

babai Puncak Arabella Apartment

singgah di petronas Brinchang utk isi myk keta, then ternampak Hotel Country Lodge.. tahun lepas aku penah stay di sini. ikut en hubby kursus kt sini..

then kami singgah di kedai bunga.. tak sure nama apa nursery tu.. layan pics jommm..!!

sebelum tu.. group photo siap2..
dari kiri atas : Pak Njang, my mom, tok, mak Njang, me & irfan n adik aku
dari kiri bawah : Ummi Najihah, Ummi Humairah & Syam

tambah sorang kurang sorang..
+ hubby - Pak Njang

cntik bunga.. of kos la aku tak beli.. klu beli tak sempat nk hidup kot.. hehehe

bunga lg..

bunga anthurium

pelbagai jenis cactus.. geram tgk.. comey2, kecik2..

pelbagai jenis orkid

tak ketinggalan, harus la enterframe.. muka kembangku ini..

aku lg la... (abaikan background.. mmg tak cun lgsung background, mcm kt kedai kayu pun ada) hehehehe..

ni irfan baru lps ngis sbb dia terjumpa satu kereta mcm kt bawah ni di nursery tu.. punya la nk naik.. tak tau sapa punya keta mainan tu.. mybe anak tauke nursery tu kot.. melalak nk naik keta tu.. igt dia punya la kot mcm kt umah..

keta mainan mcm ni..

tgk belon strawberry tu baru dia senyum..

papa irfan tgh tnya tauke harga belon tu..
harganya murah je.. rm3 each..

apa lg? terus nk main la.. dlm tu ada loceng.. bunyi kling2!!

susah betul nk ambik gambar ber3.. tgk klu ada pun gitu la..

sibuk nk main tangga

smpai kembang hidung punya main belon strawberry tu..

irfan main belon strawberry dgn mak lang humairah

Irfan : "alamak.. belon strawberry dh terjatuh la papa"
Papa : "sudah2 la main.. ni kita bergambar dulu.. irfan tak nk, biar papa la yg posing"

posing time with paksu..
sengih smpai mata pejam

ala.. Pak long Syam ni slu enterframe tau!!

ha! takde puting hisap jari!!

ros putih

ros merah kembang

ros merah yg kuncup &
ros merah yg kembang sikit

mat bunga..

lepas jalan2 kt Nursery tu, kami teruskan perjalanan.. ingat nk singgah strawberry farm tp ramai sgt org.. yela hari dh hari sabtu, of kos la org ramai.. so, kami just shopping2 kt Kea Farm ja..

aku belikan irfan kasut strawberry sbb dia sgt suka nk pki selipar dapur aku.. n utk pengetahuan u alls irfan sgt suka dgn kasut.. ni tak bukan ikut perangai aku la.. suka kasut.. so, kami just jln2 shopping kt Kea Farm tu je.. sepanjang jalan tu kan ada org jual mcm2... Kea Farm ni dekat je dgn EQ stawberry farm n EQ hotel.. So, jom lyn pics kt EQ strawberry farm.. pics ni kami anak beranak ambik masa dok tunggu family my dad & family Pak Njang tgh shopping.. aku tak shopping apa sgt pun.. coz tak tau nk beli apa dh.. n aku telah pun shopping sikit sayur, buah2, strawberry & some souvenier di Pasar Malam Brinchang hari jumaat tu..

lyn picsss ok!!!

EQ Strawberry Farm

Irfan n Papa

irfan sedang enak mkn nugget

irfan & mama
posing sengih smpai mata pejam

lg sakan posing irfan ni.. melentok liuk..

peace yo!!
alamak irfan memberontak

love u so much my dear irfan..

candid time!

alamak tak npk sebelah biji mata ku.. &
sweet smile from irfan

eh.. apsal aku senget ni??

more pic with papa

"cpt la mama!! irfan nk balik dh ni.. jom irfan bawak keta ye?"

"sedapnya nugget.. bila la nk abis mkn ni?"

Then kami nk ke Gunung Brinchang atau pun nama lain Hutan simpan Mossy.. tp oleh kerana jalan nk ke atas tu sgt sempit dan laluan jalan tu penuh dengan keta utk turun, so kami tak dpt la naik.. hajat di hati nk sgt ke Gunung Brinchang tu coz kt situ ada Ladang Teh Boh yg slu masuk dlm TV tu.. fuh!! harus la cntik kan?? tu kata org yg aku deal utk booking Puncak Arabella Apartment la... sbb tu nk sgt aku ke sana.. tp apa kan daya, kita hanya merancang, Tuhan yg menentukan..

Oleh kerana jam hampir ke 1 ptg, kami pun balik je.. n sampai di rumah lebih kurang jam 5.30 ptg..

lyn pics kt rumah pulak ye!!

irfan dgn belon strawberrynya n selipar strawberrynya

ha.. yapp it's me!!

tu kaki tok wan irfan..
"aik!! tok wan pun nk sepak belon strawberry irfan?"

irfan bermain2 dengan mak ngah najihah & mak lang humairah..

~~ sekian.. tamat.. the end.. ~~

No comments: