Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 3, 2010

Tag 1 dari Intan Suraya

Layan jela tag ni ye!!

1). Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
Huh!! kawan jenis apa la ni ye?? mmg jht la.. aku mmg akan tak suka dia smpai mati..

2). 6 orang di hati anda?
^ Nur Irfan Hakim
^ En Mohd Nor Ezrie a.k.a en hubby
^ My family + adik2
^ My Family in Law + adik2 ipar..
^Keluarga rapat
^Kawan2 rapat

3). Anda rasa anda comel?
hehehe.. mestila comey!! (harus puji diri sendiri ok!!)

4). Single or taken?
Taken

5). Blog yang anda suka?
Blog Mak Izz
Blog Kak Neena
Blog Intan Suraya
Blog Babyibu

6). adakah bilik anda kemas setiap hari?
jgn di tanya.. aku kemas je nti irfan akan 'kemas' dengan 'lg kemas'.. tp aku takkan biarkan bilik aku sepah tahap gaban coz aku tak suka sepah2 ni..

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
erm.. dlm keta td tak ingat lagu apa.. tp kt tv sblm dtg keje lagu 'Kenapa' dari Daus AF8

8). Last text message?
'Dh smpai ofis" ditujukan kepada en hubby.. skg ni aku drive sendiri dh 2 hari since smlm coz en hubby ke KL outstation.. (ingat time cintan cintun je punch kad report ha?? skg pun kena juga maaaa!!)

9). Last phone call?
Tarik call dari bilik boss.. boss takde ada conference kt Park Royal Hotel.. dh tu wrong number lak.. 2x tau pg ni wrong number... giloozzzz!!! tak suka jawap fon yg wrong number..

10). Hari terakhir anda menangis?
pg td masa bekfast.. nape n nape?? biarlah rahsia....

11). List lima color favorite anda?
^ pink
^ merah
^ hitam
^ putih
^ purple

12). Orang terakhir anda ber-YM?
hari ni belum YM dengan sape2..
smlm dgn Mak Izz a.k.a Kak Adha

13). Game paling anda suka?
Freeding Frenzy.. game mkn ikan..best woooo!!!

14). Adakah anda peminat MCR?
MCR tu apa ek??

15). Apa perasaan anda jawab tag ni?
ok je.. sbb mmg tgh free pun.. boss takde ok!!! ulang suara.. bos takdee...yuhuuuu!!!!

16). Anda rasa tag ini best?
ok je.. sbb tak susah sgt.. ada tag yg perlu fikir byk..

17). Tag lagi 10 orang
10 org?? baik.. saya cuba...

^ Mak Izz
^ Kak Neena
^ Kak Fidz
^ Kak Faezah
^ Amer sunMelon

5 lg mcm susah je.. cukup la 5 org daku telah tag..

No comments: